Ik schrik en sta snel op. "Kom." zeg ik tegen Fleonie en ren snel het bos in. Fleonie en nog een paar andere rennen achter me aan. Als ik een paar minuten aan het rennen ben bedenk ik me dat dit eigenlijk helemaal geen zin heeft. Ik draai me om en zie dat Menora en Niall achter me aan zijn gekomen. Ik begin weer te huilen en ren op ze af. Menora rent ook en ik vlieg der om de armen. Niall knuffelt me ook en ze vragen wat er is. Ik kijk ze raar aan en schud mijn hoofd van nee. Ze knikken dat ze het snappen. Ondertussen zijn de hertjes al terug gelopen en we besluiten over het hek te klimmen aan de achterkant van het weiland. We klimmen erover heen en lopen terug naar de rest. Ik ben ondertussen al bij Niall op de rug gesprongen omdat mijn voeten pijn deden. Wanneer we bij de rest aankomen komt Harry meteen op me afgerent. "Waar was je?! Wat was er nou?! WAAR WAS JE?!" vraagt hij bezorgt. "Ik was even rond lopen." zeg ik en loop door naar de anderen en laat Harry, Menora en Niall achter.

Shout me out
of the sky.
You're mine kryptonite.

- One Direction.

We zijn aangekomen bij de fietsen en wisselen nummers uit. We maken nog snel een paar selfies en zetten ze online. "Waar zitten jullie op de camping of hotel?" vraagt Lotte. "De Klein Wolf, niet zo ver hier vandaan!" zegt Louis. Ik slik. "Dat is 10 minuutjes fietsen vanaf mijn huis." zeg ik terwijl ik mijn fiets van slot haal en de standaard omhoog schop. "Vanaf mijn huis is het staat helemaal uit fietsen en dan de hele tijd links. Fiets maar met mij mee." zeg ik. "Ess, kan ik bij jou blijven eten?" vraagt Menora. "Ja hoor, ook blijven slapen?" "Jaaa gezellig!" We stappen de fietsen op en zeggen Lotte en Ylva gedag en fietsen richting mijn huis. "Zullen we even bij mij naar binnen?" De jongens stemmen toe en we gaan bij mij naar binnen. Mijn zus, Thirza, is nu niet thuis maar anders zou ze hem helemaal flippen. Ik gooi mijn jas op de grond en stap de woonkamer in. "MAAAAAAAM." roep ik. Geen antwoord. "Home alone bitchies." De jongens en Menora komen binnen en Cindy, mijn hond, begint meteen te blaffen. Liam gaat een beetje met hem spelen en dan krijgt Zayn een idee. "We kunnen ook gaan zwemmen, wij hebben nog wel 2 extra pasjes." zegt hij. We stemmen toe en pakken onze spullen in en fietsen richting de Klein Wolf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen