.3. People.
'Paul, hoor jij dat ook?' 'Wat?' 'Die takjes die breken.' 'We zijn dan ook in het bos he!' Als we het bos uit zijn voel ik me al meer geruster. 'Paul.. kijk jongeren van onze leeftijd.' 'Kom we gaan er naartoe.' We lopen het strand op. 'Hakken en zand gaan niet samen.' Zeg ik tegen Paul. Ik zie ze allemaal opkijken. Er komt een meisje naar ons toegelopen. 'Hallo, ik ben Bella, zijn julie hier nieuw?' Zegt het bleke meisje, genaamd Bella. 'Euh.. ja, wat ben jij bleek!' Zeg ik een tikkeltje te arrogant.
'Ik ben Paul en dit is Jewel.' Zegt Paul vriendelijk. We lopen samen met Bella naar de andere. 'Dit zijn Jewel en Paul.' Zegt Bella. Ik zie een blond meisje me aanstaren. 'Stop met staren.' Zeg ik. 'Zijn alle meisjes hier zo bleek?' Vraag ik. Na een tijdje staart ze nog steeds. 'Wat is jou probleem?' Roep ik. Het meisje antwoord niet en kijkt me bang aan. 'Kan je niet praten ofzo?' Vraag ik bot. Ik word er irritant van en wil haar slagen. Ik zwaai mijn hand en net voor haar wang houdt iemand mijn hand tegen. 'Laat me los!' Zeg ik boos. Ik slaag de jongen op zijn kaak. Paul komt naar me toe. 'Jewel, je bent hier nog maar pas.. ga je deze indruk geven?'
Reageer (4)
verder verder verder verder
1 decennium geledensnel verder <3
1 decennium geledenoeh.
1 decennium geledenga snel verder<3
&ik heb abo genomen.
x] Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar x]
1 decennium geleden