Part 3
Sorry dat mn story niet altijd klopt
kus
Kim luistert aandachtig naar me. Af en toe knikt ze. Als ik klaar ben begint ze te praten. ‘Je klas moet je laten gaan. Ik weet dat het moeilijk is om pesters te negeren, maar het moet. En je moet het Kelly gewoon vertellen. Misschien voelt zij ook wel wat voor jou.’ Zegt kim. ‘Nee, anders zoent ze toch niet met Owen. ‘ zeg ik met een teleurstelling in mn stem. ‘Misschien denkt ze dat jij niet op haar bent en zoekt ze iemand anders.’ ‘Owen weet dat ik op haar ben. Waarom doet hij dan zoiets?’ Kim zucht. ‘Ik weet het niet Rein. Laat Owen anders gewoon.’ Ik knik. ‘Ga ik ook doen.’ Kim zegt nog iets, maar mn gedachte zijn al weer bij Kelly. ‘Hallo?! Rein?!’ Ik schrik. ‘Sorry Kim, wat zei je?’ ‘Ik zei dus eh.. dat ik je leuk vind.’ Zegt Kim en ze kijkt naar beneden. Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren. ‘Ik ga maar.’ Zegt Kim na een tijdje. Ze staat op en wil weg lopen. Snel loop ik achter haar aan en geef haar een knuffel. ‘Sorry.’ Fluister ik in haar oor. We laten elkaar los en Kim gaat naar huis.
De volgende dag op school loop ik naar Kelly toe. Ik adem diep in en wil wat tegen haar zeggen. Maar net op dat moment komt Owen naar haar toelopen. Teleurgesteld loop ik weg. Ik zie Kim aan komen lopen met Inge. ‘Hey.’ Zeggen Kim en Inge in koor. ‘Hoi.’ Zeg ik snel en we lopen met zn drieën naar binnen. ‘Wiskunde, wat een rot vak.’ Zeg ik als ik de klas in loop. Inge gaat naast me zitten. Ik zucht. Tijdens de les krijg ik een briefje van Inge. Ik lees het en ik schrik.
Er zijn nog geen reacties.