Foto bij When 1

Zijn vingers streelde zachtjes over haar arm, het voelde fijn, rustgevend. Zijn borstkas ging langzaam op en neer en ze hoorde zijn hart kloppen doordat ze met haar hoofd op zijn borst lag. Zijn lippen waren voor een moment te voelen in haar haar en ze glimlachte. Ze hadden vaak ruzie en soms behandelde hij haar niet zoals het zou moeten maar door momenten zoals deze vergat ze dat altijd en dacht ze dat hij het beste was wat haar ooit was overkomen. Zijn vingers waren op haar blote borst en buik te vinden. Ja het klopt, ze hadden net de liefde bedreven en ze voelde zich er elke keer weer geweldig door. Voorzichtig kroop ze op hem en ze drukte zachtjes haar lippen op de zijne. Hij sloot zijn armen om haar heen en draaide hen voorzichtig om, alsof ze van porselein was. Ze vond zijn handelingen fijn, zo teder, zo verschrikkelijk lief. Zijn tong tikte zachtjes tegen haar onderlip aan en ze opende haar mond een stukje zodat hun tongen zich voor de zoveelste keer die avond konden ontmoeten. Ze kreunde zachtjes tegen zijn lippen aan en ze voelde hem grijnzen. Zijn lippen werden terug getrokken en ze maakte even een protesterend geluidje. ‘Heb geduld mijn liefste.’ Fluisterde hij zwoel in haar oor. Zijn lippen waren voelbaar in haar nek en voor een klein moment hapte ze naar adem, waarna ze zachtjes weer kreunde en liefdevol over zijn tattoos heen streelde. Ze voelde hem het bloed van een stukje huid opzuigen en ze begon wat harder te kreunen. Zijn lippen waren weer weg en ze beroerde zachtjes het plekje dat nu zeker weten een rode kleur had gekregen door zijn handeling. Ze vond het echter niet erg, zo wist iedereen dat ze van hem was. Dat was iets wat haar, en waarschijnlijk ook hem, wel aanstond. De hele dag had ze zich al anders gevoeld bij hem, hij had een andere lichaamstaal. Normaal was hij heel rustig en liet hij alles over zich heen komen, maar nu? Nu was hij schichtig en hij leek constant gespannen, zelfs nu ze in bed lagen was hij niet ontspannen. Ze had het de afgelopen weken wel vaker gemerkt, maar nu was het nog erger dan de dagen en weken hiervoor. Ze hoopte dat het niks ernstigs was en dat hij binnenkort weer de oude zou worden.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen