{60} Arena - Jordan Moonshine
KNAL! De laatste acht.
Zou Orlando gestorven zijn aan zijn wonden? in het beste geval is het Vulcan die doodgebloed is.
Maar ik weet dat het Vulcan niet is. Ik hoop dat het Orlando niet is.
Misschien is het wel de kleine jongen uit 11.
Misschien is het wel beter als Orlando nu al dood is. geen kans dat we als laatste twee overblijven.
We pakken onze rugzakken, en ietsje verder zien we een vuurtje branden.
De zwarte rook stijgt langzaam op. 'Haha, dommerik' grijns ik, terwijl ik de richting van de rookpluim in ga.
Al snel loopt Lia naast mee, met een hele brede glimlach. Edmund volgt, en kijkt of Swaggerboy niet in de buurt is.
We beginnen te lopen, en bereiken bijna het vuur.
'Hye' horen we. Vlak voor ons zit het kleine jongentje met bruine huidskleur te lachen.
Edmund trekt automatisch zijn zwaard, maar het duurt langer dan anders voor hij de beslissing genomen heeft Casim te vermoorden.
Plots sprint de jongen in een boom, en van de en door de bomen is hij vliegensvlug.
Hij springt via een loshangende tak over ons hoofd heen, en geeft een stamp tegen Lia's schedel.
Ze wankelt en verliest haar evenwicht, Casim zietde kans om haar rugzak mee te grissen, en daarna verdwijnt hij in het bladerdak.
'Godvernondedomme!' vloekt Het blonde meisje.
'We moeten hem op een andere mannier te grazen nemen, iets sluw, geen bruut geweld.' meen ik.
'Tja, gemakkelijker gezegd dan gedaan.' 'Shit, spinnen!' voegt Lia er aan toe.
Ik kijk om me heen, en langs overal komen er reuzenspinnen naar ons toe getrippeld.
We worden snel omsingeld. 'Wat hebben ze tegen ons?' vraagt Edmund, terwijl hij er geweldig op inhakt.
'Geen idee' zeg ik terwijl ik een paar spinnen onthoofd. 'Hierlangs!' roept Lia.
Er zijn nog geen reacties.