“ehm ja sorry vergeten wat ik wou zeggen. Beterschap doei!” zegt hij lachend en geeft me een kus. Ik lach en kijk hoe Rein wegfietst. Als ik zeker weet dat Rein weg ik pak ik snel mijn fiets en rijd naar het station. De trein staat er gelukkig nog. Ik stap in en stop me oortjes in mijn oren.
-whatsapp Nils-
Ik: zit in de trein!
Nils: mooi
Ik: alleen niks tegen Rein zeggen hij denkt dat ik ziek ben
Nils: haha hoezo zei je het niet?
Ik: hij vind het niet leuk als ik zo maar naar jou ga.. en zeker niet als ik eigenlijk naar school moet
Nils: ja oke.. nouja tot zo!xx
Ik: tot zo :) x

Ik luister naar mijn muziek ‘lego house’ van Ed Sheeran. Ik begin zachtjes mee te zingen. Na een uurtje kom ik aan in Amsterdam. Ik stap uit en kijk het station rond op zoek naar Nils. Ik zie hem staan en ren op hem af. Ik geef hem een dikke knuffel. “omg ik heb je zo erg gemist he!” roep ik blij. “ik jou ook” zegt hij en glimlacht. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar zijn fiets. Ik ga achterop zitten en we rijden naar het kleine parkje vlak bij Nils zijn huis. Ik spring van de fiets af en loop achter Nils aan die zijn fiets tegen een boom zet. “waarom wou je dat ik kwam eigenlijk?” “ik verveelde me anders toch vandaag, en ik had je al heel lang niet gezien” Ik glimlach “ja ik ben echt zo blij dat ik je zie!” Hij grinnikt zachtjes en gaat dan zitten in het gras. Ik ga voor hem zitten in kleermakerszit “oh, je weet vast wel dat ik met Rein heb?” Nils knikt. “hij stond net voor me deur maar” ik kan mijn zin niet afmaken of mijn telefoon gaat af. Rein belt. “het is Rein..” zeg ik zacht en neem op “hey” zeg ik “je loog tegen me, hoezo?” “Rein hou op ik heb hier geen zin in, ik voel me niet lekker oke” “ik weet dat je bij Nils bent” Ik hang snel op. “hij weet dat ik hier ben, maar nu gaat hij sowieso raar denken omdat ik het niet wou zeggen” ik friemel aan mijn sweater. “naja, dan denkt hij het maar. Hij moet je gewoon vertrouwen” zegt Nils en hij gaat naast me zitten met zijn arm over mijn schouders. “ja, ja dat klopt” zeg ik en laat me hoofd tegen zijn zijkant leunen.

-vanuit Charissa-
Ik zit in de klas. Rein komt boos de klas binnen lopen. Hij gooit zijn tas op de tafel en gaat naast me zitten. “heey” zeg ik vrolijk. Rein kijkt me aan. Zijn ogen zijn rood. “wat is er?” vraag ik zacht en pak zijn hand. “je beste vriendin” “wat is er met Dilara?” vraag ik geschokt “niks, ze.. laat maar” Rein klinkt boos. Hij kijkt voor zich uit. Levina, die voor ons zit, kijk naar hem “wat is er met jou” vraagt ze hard. “Rein ga er maar even uit” zegt de docent. “ik zei helemaal niks!” schreeuwt Rein door de klas. “Nu” Rein staat op en gooit zijn tas over zijn schouder. Levina en ik trekken een schuldig hoofd. “bedankt” zegt Rein bij de deur nog bot tegen ons. “Rein, nu is het klaar” zegt de docent. Een paar kinderen beginnen te lachen. Rein loopt boos de deur uit. De les gaat verder. Ik heb de hele les niet op gelet, ik moest steeds denken aan Rein. Wat is er met hem?! Hij zei iets met Dilara.. misschien is het uit? Nee dat kan niet gister zei ze nog hoe leuk ze hem vind. De bel gaat, ik loop snel de klas uit met Levina. “rein!” schreeuwen we als we hem zien. Hij zit op de trap. Snel rennen we op hem af “wat is er” vraagt Levina. “niks” mompelt Rein. Levina haalt haar schouders op en loopt weg. Ik ga naast Rein zitten. Ik leg mijn hand op zijn knie. “rein wat is er met Dilara?” “ze loog tegen me, ze is zogenaamd ziek, maar ze zit gewoon bij Nils. Ik denk dat ze iets met hem heeft.. waarom doet ze anders zo geheimzinnig” ik kijk hem aan. “vast niet, Dilara is niet zo! Misschien dat Nils iets heel belangrijks moest vertellen ofzo..” Rein zucht “ik kom er nog wel achter, dankjewel” Rein glimlacht zwakjes naar me. Ik zie dat hij rode ogen heeft. Ik geef hem een knuffel “komt echt wel goed babe” Ik kijk hem aan. Ik snap wel dat Dilara hem leuk vindt. Ik pak hem vast in zijn nek en zet mijn lippen op de zijne. Hij duwt me langzaam weg. Ik zet nog eens mijn lippen op die van hem. Gelukkig doet hij nu wel mee. Wouw dit voelt goed. Als de bel gaat stoppen we. Hij kijkt ongemakkelijk naar zijn schoenen. “Rein Dilara gaat hier niet achterkomen” ik sta op en geef hem een kus.

Reageer (1)

  • xangelica

    snell door <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen