Part 4
Het is ochtend. Ik doe mijn ogen open en kijk op mijn mobiel. 5 voor7. Mooie tijd om eruit te gaan. Ik kijk naar Rein die naast me ligt. Hij ligt nog te slapen. Het ziet er zo schattig uit haha. Ik loop naar de kamer van Hidde en dan naar die van Timo. Hun slapen ook nog. Ik besluit me om te kleden en loop terug naar Rein’s kamer. Ik pak wat kleding uit mijn tas en loop naar de badkamer. Het is echt stil in huis. Ik kleed me om en doe mijn make up op. Als ik alles heb gedaan ga ik weer naar Rein’s kamer. Ik ga op zijn bed zitten en kijk naar de slapende Rein. Mijn hoofd doet echt pijn. Het gaat ook steeds meer pijn doen. Ik ga naast Rein zitten en probeer hem wakker te maken. Ik wil naar huis. “rein? Word wakker, Reinn” zeg ik zacht. Rein doet zijn ogen open “wat?” ik grinnik hij klinkt zo slaperig “ik ga naar huis, heb heel veel hoofdpijn” Rein gaat zitten “oh oke..” Hij staat op en loopt met me mee naar beneden. Hij wrijft in zijn ogen. Ik trek mijn schoenen en jas aan. “doei, ik hou van je” zeg ik. “ik ook van jou” Hij geeft me snel een zoen en dan loop ik naar mijn fiets. Ik gooi mijn tas in mijn kratje en fiets naar huis. Met barstende koppijn doe ik de deur open. Inge komt aanlopen “waarom ben je er nu al?” “hoofdpijn” zeg ik en haal mn schouders op. Ik loop naar boven en ga op mijn bed liggen.
-volgende dag (maandag)-
Mijn wekker gaat, ik druk hem uit en spring uit bed. Vandaag weer school. Snel maak ik me klaar en pak ik mijn tas. Ik ren naar benden en prop een banaan in mijn mond. Ik ga op de bank zitten en zet MTV op. Niet dat ik erna kijk maar gewoon om het was gezelliger te maken. Mijn moeder is al weg. Willem slaapt en Inge hoeft pas het 2e te beginnen. Ik ga op twitter. Mijn interacties staan helemaal vol met berichten van mainiacs.. hoe kan dat?! Ik scrol wat door mijn TL. Rein moest me natuurlijk weer tweeten.
@Reinduif: was leuk gister met @Dilara_me
Ik lach en retweet hem. Dan volg ik wat mainiacs. Sommige gaan helemaal fangirlen omdat ik antwoord. Zo raar. Ik kijk op me mobiel, ik moet al bijna naar school. Opeens gaat me mobiel af. Ik neem hem op “heey” “hey met Nils, kom je zo langs? Ik ben vrij” ik denk even na “ik ga onder me school proberen uit te komen, haha tot zo” ik lach en hang op. Ik bel meteen me moeder “mam alsjeblieft er is iets met Nils en ik moet naar hem toe, wil je school afbellen?” ik hoor mijn moeder zuchten “alleen deze keer dan” Ik lach en hang op. Ik haal mijn schoolspullen uit mijn tas en stop er wat spullen in zoals eten, me portemonnee en me ov. Ik loop de deur uit. “dilara!” hoor ik iemand roepen. Ik kijk om me heen. Rein komt aanfietsen “sorry dat ik zo laat was” zegt hij snel. Ik bijt even op mijn lip “ik ga niet naar school, ik ehm ik voel me niet zo lekker” Hij kijkt me strak aan “hoezo loop je dan met je jas en tas?” Ik voel dat ik rood word “ik moest even naar mijn buurvrouw wat vragen.. maarja veel plezier op school, doei!” snel ren ik naar binnen. Ik laat mijn hoofd tegen de deur leunen “shit” zeg ik zacht in mezelf. Inge komt naar beneden rennen. “ehm wat doe je?” “Ik ga zo naar Nils, mam heeft me ziek gemeld. Hij vroeg of ik kwam” Inge knikt en loopt naar de woonkamer. De bel gaat. Ik doe de deur langzaam open. Ik kijk in de bruine ogen van Rein. Ze kijken me doordringend aan.
Reageer (1)
sneldooooooor <3
1 decennium geleden