We zijn onder het bruggetje door gezwommen en klimmen nu voorzichtig op het bruggetje. We staan achter ze en kijken elkaar aan. Ik knik. "3..... 2..... 1..... NU!" roept ze en we duwen ze allemaal in het water. We gaan stuk van het lachen. We pakken elkaar hand vast en springen er ook bij. "HATERS." hoor ik Menora roepen. Louis zwemt naar haar toe en ze klimt op zijn rug. "Gaat het?" vraagt hij aan haar. Menora knikt. Jaa duh, met Menora gaat het altijd goed haha! "Het water is eigenlijk best koud." zegt Niall. "Dat is het hier wel vaker, dat komt omdat je nu in het midden zwemt en jullie aardig lang zijn. Ohja, hier zwemmen ook vissen, en niet zo klein ook." zegt Ylva en meteen begin ik te gillen. "NEEE. IEWL. HAAL ME HIER WEG. NU!" gil ik en begin te huilen. Harry neemt me op zijn rug en zet me op de rand van het bruggetje. Ik begin helemaal te trillen en heb het super koud. "Spring het water weer in en zwem zo ver mogelijk naar onder, dan leef je niet lang meer." zegt Ezz weer. "NEE HOU JE KOP!!" schreeuw ik. Iedereen kijkt me super raar aan en ik begin nog harder te huilen.

Fan:
"Are you happy with your doll?"

Niall:
"I'm verry happy with my doll because I have a big chest."

Ik sta op en loop weg. Mijn schoenen staan nog bij het bruggetje, maar ik loop gewoon verder. Verderop heb je een camping, de Koeksebeld. Daar tegenover zit een stukje bos en daar zit ook het hertenkamp. Ik kom der niet heel vaak. Ik loop er heen en ga er op een bankje zitten. Ik ben nog steeds aan het huilen en het stopt maar niet. Alle emoties van alle jaren komen in één keer naar boven. De hertjes komen mijn kant uit lopen en ik doe voorzichtig het hek open. Ik glip er bij en ga tegen een boom aan zitten. Niemand ziet je hier, niemand mag hier komen. Ik kom hier regelmatig in, want niemand vind me hier. Er is maar één persoon die deze plek kent, en dat is Menora. De hertjes komen om me heen staan en sommige gaan er bij liggen. Eentje, ik noem haar Fleonie, ligt met haar hoofd op mijn schoot. Ze is net als een hondje, ze kent me super goed en vertrouwt me. Terwijl de tranen blijven stromen knuffel ik Fleonie. Dan opeens hoor ik 2 stemmen achter me vandaan komen. Ik herken ze en weet meteen wie het zijn: Menora en Niall.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen