Lachend staan we op en lopen we een random weg door de stad. Het is dit steegje uit en we komen bij de vechtbrug uit. We lopen door en lopen richting de vechtburg. We lopen er op en blijven over de rand staan kijken wat voor een mooi uitzicht het is. Opeens voel ik Niall's hand de mijne zoeken. Ik pak de zijne vast en begin te blozen. "Es, word nou niet te verliefd!" zegt de stem in mijn hoofd weer. Ik noem de stem Ezz. Ze is zóóó irritant! Altijd commentaar en altijd kraakt ze me af, ik word er gek van! "Hou je mond!" roep ik opeens uit en Niall laat van schrik mijn hand los en zet een stap naar achter. Hij kijkt me raar aan en geeft me dan een knuffel. "Wat is er? Deed ik iets fout? Heb je pijn?" vraagt hij achter elkaar aan. Ik schud mijn hoofd en zet een fake lachje op. Hij kijkt me nog raarder aan maar dan verschijnt er een lach op zijn gezicht. "Mooizo!" Uit de verte zien we de rest aan komen lopen van verschillende kanten en ze lopen allemaal onze kant op. Ik hoor Zayn vanuit de verte al schreeuwen. "KOM WE GAAN EEN BOOTJE HUREN!" "JAAAAAAAA" roept iedereen hard en we rennen er met zijn allen op af. "WIE ER ALS LAATSTE IS NEEMT EEN DUIK." roept Harry en rent er als een gek vandoor.

A real girl
isn't perfect and
a perfect girl
isn't real.

- Harry Styles.

Uiteindelijk kwam Lotte als laatste aan. We waren allemaal uitgeput want we moesten nogal erg omrennen. Maar het was me gelukt, ik was niet als laatste. "Sorry mevrouw Payne, maar je moet duiken." fluister ik in haar oor. Ze glimlacht gemeen en trekt me mee naar de rand. "Jij moet me duwen." "Oke, best." zei ik en gaf der een duw. Maar wat ik niet doorhad was dat ze mijn hand snel vast pakte en me mee trok. Ik viel ook het water in en het eerste wat ik deed was super hard gillen. De jongens, Menora en Ylva gingen stuk van het lachen. We kwamen boven water en keken elkaar aan. "OOH DIE KRIJG JE TERUG KLEINE ROOIE!!" riep ik en sprong boven op der. We kwamen boven water en Lotte kwam op een idee. "Psst, we kunnen hun der ook in duwen. Je kan onder het bruggetje door zwemmen en dan op het bruggetje klimmen. Zo kun je ze er gemakkelijk in duwen." zei ze en ik stemde toe.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen