Part 11
*vanuit Kelly*
Ik lig op Daan zijn buik met mijn hoofd. Ja, het lijkt haast wel een droom! Zo wouw ik kan het niet geloven. Ze waren mijn helden, mijn idolen. En nu lig ik bij hem op school fifa te spelen. Ja, dat fifa is wat minder maar wat maakt het uit het is Daan!! Ik geef mijn controler aan Daan en kijk even naar Rein, hij kijkt me ook aan en lacht even. Ik geef hem een knipoog en kijk weer naar de game. Nee, niks aan. Ik draai mijn hoofd naar Merith die er hoofd in er handen heeft liggen. Volgens mij huilt ze. Ik blijf er maar aanstaren. ‘laat er maar even’ fluistert Daan in mijn oor. Ik knik en kijk naar Rein. Rein laat ze ogen vallen en kijkt naar Nils. Ik kijk met hem mee en Nils wordt rood. Ik trek een hoofd van ik snap hier niks van. Nils kijkt me boos aan. Ik kijk weer naar de game. Owen staat voor en Daan wordt gestrest. Ik grinnik even. Hij is zo schattig. Ik pak de controler af en druk op de menu knop. ‘eey!’ roepen Daan en Owen allebei gestrest. ‘jullie praten amper, dit is niet leuk voor de rest. Ik sluit hem af’ Ik ga naar spel stoppen en druk hem uit. Daan, Owen en ik staan op. Owen loopt naar Merith geeft er een knuffel en loopt met er naar buiten. ‘Daan wat is er met Merith?’ ik zacht. ‘moet je bij Rein wezen, of bij Nils. Ik weet het allemaal niet meer’ ik knik en ga naast Rein zitten ‘rein?’ vraag ik. ‘kelly?’ ‘wat is er met Merith?’ ‘ehm.. ja ik heb het net uitgemaakt.. dat dus’ ‘oh sorry’ een tijdje zwijgt iedereen. Ik kijk naar Rein. Hij bijt een beetje op zijn lip. Ik denk dat hij anders zo ik huilen uitbarst. Ik weet niet wat het is maar Rein is niet zo slim. Maar oke, zijn keus. Ik sta op en loop weer naar Daan. Nils kijkt me super arrogant aan. Heb ik wat gedaan? Ik schud de gedachte weg en geef Daan een knuffel.
Er zijn nog geen reacties.