Part 1
*whatsapp met rein*
Ik: Reintjeee
Rein: MERITHHHH
Ik: hoi
Rein: heeyx
Ik: waarneer zie ik je weer..?
Rein: als ik weer naar Amsterdam kom..
Ik: dus.. waarneer?
Rein: ik weet het niet..
Ik: okeej dan
Rein: ik denk wel snel
Ik: jeujx
Ik klik het gesprek met Rein weg en kijk even al mijn groepen door.. Jahoor weer zoveel mainiac app groepen.. ik word er gek van maar ik weet hoe het is om te zien hoe iemand die veel voor je betekent (of een vriend daarvan) een groep verlaat. Mijn beste vriend was Leslie de Koning(die danser van junior dance en sytycd), we kregen een jaar terug hele erge ruzie en ik heb hem nooit meer gezien. Ik heb hem geprobeerd te whatsappen maar hij heeft me geblokt, ik heb tegen zijn vrienden gepraat op de hoop dat ze iets voor me willen doen, maar hij heeft tegen al zijn vrienden gezegd dat hij niks meer over me wilt helpen. Een vriendin van ons heeft dat verteld.. Het deed me pijn om het te horen maar ik heb het geaccepteerd. Maar oke daarom verlaat ik die groepen dus niet. Ik besluit even met Daan te praten, hij is er altijd voor me wat er dan ook is.. Ja de Daan mainstreet. Ik ben een vriendin van Daan en Rein, Owen en Nils heb ik nog nooit ontmoet. Rein zei wel dat hij me graag wilt gaan voorstellen omdat ik ‘speciaal’ ben. Nee wees niet bang.. ik ben niet het vriendinnetje van Rein! Hij en Daan zijn mijn beste vrienden. Meer niet, ook al krijg ik soms het gevoel van wel…
*whatsapp met Daan*
Ik: daan..
Daan: hey, wat is er met jou?
Ik: ik wil gewoon met leslie praten.. hij heeft een nieuw nummer toch?
Daan: ja.. maar je weet dat ik hem niet mag geven!
Ik: Hij was mijn beste vriend
Ik: ik mis hem daan!
Ik: please geef hem ik smeek het je..
Daan: Ik weet het niet….
Ik: :’(
Daan: oke dan;
Daan: *contact leslie*
Ik: OMG DAAN SUPER BEDANKT ECHT JE BENT DE ALLER BESTE :*
Daan: weet ik toch
Ik: ik ga hem meteen appen yehh
Ik klik het gesprek weg en ga naar de whatsapp van Rein
*Whatsapp met Rein*
Ik: Rein!!! Ik ga leslie appen!! Oh my god! Ik heb zn nummer eindelijk!
Rein: zou je dat wel doen?
Boos lees ik die zin nog een keer en druk hem weg. Wat denk Rein wel niet? Ik heb zolang naar zijn nummer gezocht heb ik hem en dan ga ik hem niet appen dafuq.
*whatsapp met Leslie*
Ik: het spijt me, echt waar.. ik wou dat het nooit gebeurt was.. ik weet dat je niet wilt dat ik je nummer heb maar ik heb hem! Het spijt me echt! Ik.. ik wil dat het word zoals vroeger.. x merith
Leslie: ga weg, echt donder op. Ik wil niks met je te maken hebben dat weet je. Met spijt bereik je niks het is al gebeurd!
Ik: weetje les.. ik heb een jaar gezocht naar jou nummer, ik wil dit niet meer
Leslie: hmm we zien wel, ik kom wel een keer langs en dan mag je alles zeggen en dan zie ik vanzelf wel of je het meent of niet.
Ik: dankje x
Er zijn nog geen reacties.