We hebben allemaal wat te drinken besteld en de ober komt het net brengen als ik word gebeld. Ik kijk op mijn beeldscherm en zie dat het mn vader is, en druk hem meteen weg. "Hoezo druk je je vader weg?" vraagt Niall en kijkt me raar aan. "Weet niet." zeg ik verschillend en haal mijn schouders op. Hij hoeft niet te weten dat mijn vader me niet mag en we altijd ruzie hebben. "Hoeveel concerten hebben jullie na Nederland nog?" vraagt menora. "Geen een. We blijven hier 5 maand in Nederland, en gaan dan terug naar Engeland." zegt Liam ons. Ylva snapt het niet. "Hoezo blijven jullie hier?" vraagt ze en Louis, de oudste van de groep, legt ons alles uit. "Over 2 maand komt Little mix hier op tour, en daar zit Perry in. Zayn wil haar verassen tijdens het concert door het podium op te gaan lopen en mee te zingen wanneer ze een cover van Happily zingen. We blijven hier daarna nog 3 maand met hun blijven." "Aawwh, wat lief van je zayn!" zegt Menora en kijkt hem geheimzinnig aan. "Je wilt een cadeautje voor haar kopen ehy..?" vraagt ze alsof ze z'n gedachten kan lezen. Hij bloost en knikt. Haha, wat is Menora toch weer goed bezig.

You've got to
take risks if
you want to
find love.

- Zayn Malik.

We lopen wat door de stad heen en besluiten om met groepjes van 2, en één groepje van 3 op te splitsen. Ik ga met Niall en we lopen richting een kleding winkel. "Nee nee! We gaan geen kleding winkel in!" roept Niall en staat stil. Ik heb zijn hand nog vast dus draai spots om waardoor ik bijna op de grond pleur. Niall begint te lachen en tilt me iets omhoog. "Gaat het?" grinnikt hij. "Hater." zeg ik en stomp hem zachtjes in zijn buik. "Aauw, doet zo'n pijn, help..." kreunt Niall en valt op de grond. "Oh Niall, sorry! Dat was niet mijn bedoeling, echt sorry!" zeg ik en kniel naast hem neer. Hij kijkt me serieus aan. Opeens komt er een big smile op zijn gezicht. "Geeft niet hoor." "JEZUS MOGOOL. IK DACHT DAT JE HET MEENDE OMYGOD." zegt ze en begint me te kietelen. Volgen mij boeit het niet erg veel meer dat we midden in de stad op de grond liggen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen