Foto bij 3

Darren op de pic.

ik was uitgenodigd op een feestje, na het accidentje van gisteren was ik opeens de 'bad ass' van school geworden. ik zag hoe mevrouw Springfeeld boos naar Trish keek, opeens was heel de klas wakker "hoe noemde je me?" vroeg mevrouw, "een hoer, weet je wel, je schrijft het H_O_E_R" zei ze met een gemene lach, "uit de klas, nu!" riep ze boos, "graag!" zei Trish en ze liep de klas uit, ik zag een paar minuten later Trish, een paar vrienden, Mason en, Hemmings? was hij nu ook al uit z'n klas gegooid, jeez! ik zag hoe ze langs onze klas liepen en zo de school verlieten, typisch Trish! de bel ging en ik liep naar buiten. Trish&co liepen het schoolplein op en gingen op hun plaats zitten, 3 jongens die ik nog nooit had gezien gingen aan één van de tafels zitten, ik zag dat alle plaatsen al bezet waren behalve bij hen dus liep ik dichter naar hun tafel, "hey, mag ik misschien bij jullie zitten?" vroeg ik, "tuurlijk!" zei de jongen met blonde krullen, ik ging tegenover hem zitten, "ik ben Ashton, dit zijn Micheal" zei hij en wees naar de jongen die naast me zat "en Calum" zei hij en wees naar de jongen die naast hem zat, was Calum niet Hemmings beste vriend? "hey, ik ben Samantha maar noem me maar Sam" zei ik, ze knikten en ik begon te eten, toen ik klaar was keek ik naar Calum, "jij bent toch Hemmings beste vriend?" vroeg ik, "ja, noem hem maar Luke, hij vind het niet zo leuk als mensen hem bij z'n achternaam noemen" zei hij, oepsie! ""waarom loopt hij dan bij Trish?" vroeg ik en wees naar de popu tafel, "weet ik niet, nablijk is hij in 1 dag populair geworden" zei hij, ""en hij laat jullie gewoon zitten?" vroeg ik, "ik weet niet, hij kan ons nie echt laten zitten, we zitten namelijk in een band" zei hij, "wat cool! met z'n vieren dan?" vroeg ik, Micheal knikte, "Calum en ik spelen gitaar, Ashton drumt en Luke speelt gitaar en zingt" zei hij, "cool!" zei ik. "dus jullie zijn hier nog maar 1 dag, jullie zijn nieuw en Luke laat jullie alleen?" vroeg ik, "zoiets" zei Calum verdrietig, "wat gemeen!" zei ik, "hey, ben jij niet dat meisje dat d'r middelvinger naar Trish heeft opgestoken?" vroeg Micheal, "ja?" zei ik, "cool!" zeiden de jongens, ze kenden haar nog maar 1 dag en ze konden haar al niet af, nieuw record Trish! Darren kwam naar ons toe gelopen en hij lachte naar me "kom je vanmiddag naar de football wedstrijd?" vroeg hij, ik knikte zacht, zijn glimlach groeide en ik merkte zijn kuiltjes voor het eerst op "kom je naar m'n party om 10 uur?" vroeg hij, "als deze jongens ook mee mogen" zei ik, hij knikte "tuulijk" zei hij liep weg, hij draaide zich nog eens om gaf me een knipoog en weg was hij, de jongens keken me verbaast aan, "Dat was Darren, hij is de quarterback van ons Footballteam, vanachtermiddag is er een football wedstrijd en daarna heeft altijd één van de spelers een feest, dit keer heeft hij er dus blijkbaar één" zei ik, "zijn jullie vrienden?" vroeg hij, "nee, dat was de eerste keer dat hij me aankeek" zei ik, "dat zou je niet zeggen, hij knipoogde, dat is een teken!" zei Calum, "ja, dat er of wel iets in z'n oog zat ofwel hij gek is geworden!" zei ik, de jongens lachten, wow, gewoon door Trish kwaad te maken ga ik naar Darrens party! Darren nodigt nooit persoonlijk mensen uit, alleen via sms of door een gerucht te spreiden, hahaha Hemmings, je hebt m'n leven nu al verandert!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen