Part 18.
[A NEW BEGIN, A NEW LIFE]{PART 18}
(Hij rent weg en ik hoor de voordeur kei hard dicht slaan. Ik begin nog harder te huilen. Wat heb ik gedaan? Ik haat m'n leven...)
POV Nils
WAALRE?! wat.. Ik voel de woede opkomen en ik bal mijn handen tot vuisten. Ik sta op en zonder gedag te zeggen ren ik het huis uit. Ik pak m'n fiets en fiets richting het bos. Daar heb ik een geheim plekje, een klein schuurtje waar ik altijd heen ga als ik moet nadenken. Ik zet m'n fiets aan de zijkant van het schuurtje en loop richting de deur van het schuurtje. Als ik voor de deur sta zie ik dat de deur op een kiertje staat.. dus er is iemand binnen. Langzaam maak ik de deur van het schuurtje open. Ik kijk rond maar zie niemand. Totdat m'n blik op iets in de hoek valt, er zit een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ze zit ineengedoken met haar hoofd in haar handen. Ik hoor haar huilen. Ik krijg medelijden en loop langzaam op haar af. Ik ga naast haar zitten en leg een arm om haar heen. Ze schrikt en kijkt op, ze kijkt me bang aan. ''Rustig maar, ik doe je niks'' Glimlach ik. Ze kijkt nu wat minder bang en glimlacht terug. ''Dankjewel'' antwoord ze. ''Hoe heet je eigenlijk?'' vraagt ze voorzichtig. Ik kijk haar met open mond aan, ze is dus geen fan en kent me niet. ''U-uh ik ben nils, nils kaller. En hoe heet jij?'' vraag ik. ''Ik heet laila, hoezo keek je eigenlijk zo verbaasd?'' vraagt ze met een waterige glimlach. ''Nou ik zit in een boyband en ik dacht dat je me wel kende'' zeg ik onzeker en kijk naar de grond. ''Hey niet zo onzeker, je bent een hele leuke jongen hoor ook al ken ik je niet van die band'' zegt ze met een glimlach. Ze kijkt even bedenkend en slaat dan haar hand voor haar mond. ''U-uhm ik denk dat ik maar eens weer moet gaan'' zegt ze halfstotterend. Ze slaat m'n arm van haar af en staat op. Ze kijkt me nog even kort aan en loopt dan richting de deur. ''Wacht, laila wacht even'' roep ik. Ze draait zich om ''Wat?'' vraagt ze. Ik sta op en loop naar haar toe. ''Zou ik je nummer mogen?'' vraag ik en bijt op m'n lip. Laila begint te glimlachen. ''Ja hoor natuurlijk'' zegt ze vrolijk. Ik geef haar mijn mobiel en zij die van haar aan mij. We wisselen onze nummers uit en ik krijg m'n mobiel weer terug. We lopen samen het schuurtje uit en nemen nog afscheid. Ik wil net wegfietsen als Laila me roept. Ik draai me om en zie dat Laila op me af komt rennen. Ze staat voor me en geeft me opeens random een knuffel. Ik knuffel haar terug, daarna kijkt ze me aan. Ze komt dichterbij en ze zoent me. Eventjes ga ik mee in de zoen maar dan denk ik aan Celine. Ik draai m'n hoofd weg. Ik kijk Laila aan en zie dat ze tranen in haar ogen heeft. ''Sorry'' mompelt ze en rent weg. Ugh wat heb ik gedaan? Ze is super lief en mooi en dan laat jij haar gaan? Het gaat toch uit met Celine want ze gaat verhuizen.. Ik bedenk me geen seconde. Ik stap van m'n fiets af en gooi hem op de grond. Ik ren achter Laila aan en na een paar meter heb ik haar ingehaald. Ik pak haar hand en ze stopt meteen met rennen. Ze probeert haar hand los te trekken maar ik houd hem stevig vast. ''Laat me gewoon los nils, het was een fout oke, sorry!'' roept ze. Ik pak nu ook haar andere hand vast. Ze word wat rustiger en kijkt me verbaast aan. ''Het is niet jou schuld het is mijn schuld. Het is net uit met m'n vriendin dusja daarom dat ik wegdraaide. Maar ik vind je echt heel leuk ookal ken ik je nog maar net'' zeg ik voorzichtig. Ze begint te glimlachen. Ik leg een hand op haar wang en we komen dichterbij. We zoenen, wauw. Na een tijdje stoppen we de zoen. We kijken elkaar glimlachend aan. Heb ik dit wel goed opgelost? Ik heb gelogen.. Het is niet uit met Celine, maar wat moet ik anders doen? Het aanhouden met Celine en haar alleen in de weekenden en vakanties zien? Dat kan ik niet, echt niet..
POV Celine
Ik heb nils nou al 8 keer proberen te bellen maar elke keer neemt hij niet op. Waar zal hij zijn? Dadelijk is er iets ergs gebeurd? Een ongeluk? Ik schud de gedachtes uit m'n hoofd en probeer me te concentreren op de film die ik aan het kijken ben. 'The hunger games'. Nadat ik de hele middag en avond films heb gekeken, loop ik de trap op en doe de deur van de badkamer deur open. Ik loop richting de spiegel. Als ik in de spiegel kijk, schrik ik. Ik heb wallen onder m'n ogen en m'n ogen zijn rood van het huilen. Ik was m'n gezicht even en loop dan richting m'n slaapkamer. Ik trek m'n pyjama aan en ga in bed liggen. Ik kijk naar het plafond. Morgen m'n laatste dagje op de school in amsterdam want overmorgen vertrek ik al naar Waalre. Ik zucht en gaap. Ik kijk op m'n wekker en zie dat het alweer half 11 is. Ik doe m'n ogen dicht en val al snel in slaap...
Reageer (1)
Snel verder!
1 decennium geleden