[A NEW BEGIN, A NEW LIFE]{PART 15}
(Waarom heb ik voor nils gekozen? Rein is toch veel liever? Of lijkt dat alleen maar zo?)



POV Celine
Rein haalt z'n lippen van de mijne en dan staan we daar 5 minuten tegenover elkaar zonder iets te zeggen. Wauw perfect moment. Maar ik mis iets? Opeens bedenk ik me wat ik mis.. dat gevoel dat ik bij nils had, heb ik niet bij rein. M'n lach verandert al snel in een schuldige blik. Ik heb rein gezoend terwijl ik nils leuk vind? wat ben ik voor een vriendin. Rein merkt dat er iets is maar vraagt er gelukkig niet naar. Onderweg in de bus naar rein z'n huis kijk ik even op m'n mobiel. Ik heb 19 gemiste oproepen van nils en 8 van owen. Wow. En ook allemaal lieve berichtjes van ze. Bij 1 berichtje van nils krijg ik tranen in m'n ogen. ''Celine, waarschijnlijk lees je dit maar reageer je niet. Ik wil je alleen even zeggen dat dat met dyone niks was, ze wilde het goed maken van die zoen zeg maar en ze vertelde me net dat ze ons een leuk stel zou vinden. maarja nu ben je weg, je bent bij rein. ik weet het. je hebt hem gezoend. Hij vertelde me dit allemaal. Celine, ik dacht dat je me leuk vond? maar dat had ik dus mis.. veel plezier met rein. Weet dat ik van je houd x'' De tranen lopen over m'n wangen. Wat heb ik gedaan? ''Rein, kunnen we alsjeblieft weer terug naar het station?'' vraag ik nerveus. ''Uh ja hoor waarom dan?'' vraagt hij. ''Dat leg ik je daar wel uit'' zeg ik met een waterige glimlach.

*op het station*

Samen met rein loop ik naar een bankje op het station. We gaan zitten op het bankje. ''Rein ik moet je iets vertellen'' zeg ik. Ik zucht en begin te vertellen ''Rein, het spijt me als dit je pijn doet. Maar toen ik straks met je zoende voelde het zo fijn en ik werd er blij van want je bent zo lief en leuk. Maar ik heb niet HET gevoel wat ik wel voel bij nils. en ja ik dacht ik kan maar meteen eerlijk zijn voordat ik je dadelijk helemaal voor lieg.'' Ik bijt op m'n lip en kijk naar de grond. Ik hoor een zucht naast me. Shit dadelijk is hij boos. Rein begint te praten. Ik kijk hem aan. ''Celine, zoiets had ik al verwacht weetje. Jij en nils zijn echt voor elkaar gemaakt. Dus ik vind echt dat je voor nils moet gaan. En ik wil wel heel graag vrienden blijven als jij dat ook wil.'' Hij kijkt me twijfelend aan. Ik begin te glimlachen en vlieg hem om z'n nek. ''Tuurlijk reintjeee'' roep ik blij. ''Maar ik ga nu wel terug naar amsterdam om het goed te maken met nils en owen'' zeg ik twijfelend. Rein knikt. Ik sta op en loop richting de goede trein net als ik in wil stappen word ik teruggetrokken aan m'n arm. Ik draai me om en zie dat het rein is. ''Mag ik dan nog wel een afscheidscadeautje geven?'' vraagt rein. En voordat ik antwoord kan geven zijn zijn lippen al op de mijne gedrukt. Ik haal ze langzaam weg en geef hem nog snel een knuffel en stap dan de trein in. Ik zoek een plekje en ga zitten. Ik kijk uit het raam en zie rein nog staan. Ik zwaai naar hem totdat ik hem niet meer kan zien. Ik zucht. Wat een rare dag..

*2 uur later*

''Station amsterdam-centraal'' word er omgeroepen. Ik sta op en loop naar de deur. In die 2 uur dat ik in de trein zat heb ik nog even met nils gebeld en alles uitgelegd. Hij zei dat hij een verassing voor me had. Hij zou bij de starbucks op me wachten. Als de trein stopt en de deuren open gaan ren ik zo snel mogelijk naar de starbucks. Ik zie nils al staan en ik ren zo snel mogelijk op hem af en vlieg in z'n armen. ''Het spijt me zo erg'' fluister ik half huilend. Hij kijkt me aan en veegt m'n tranen weg. Ik glimlach en geef hem nog een knuffel. ''Het maakt niet uit, ik ben al blij dat je terug bent'' fluistert hij terug. Opeens pakt hij m'n hand vast en neemt me mee. Waarheen? wat gaan we doen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen