Part 14.
[A NEW BEGIN, A NEW LIFE]{PART 14}
(Opeens loop ik ergens tegen aan. Ik val op de grond en kijk omhoog.''O-owen w-wat doe je hier?'' zeg ik verbaast.)
POV Celine
''Ik kwam je zoeken, en sorry zeggen'' zegt owen. m'n mond vormt een 'o' en ik weet even niet meer wat ik moet zeggen. Owen steekt z'n hand uit, ik neem hem aan en hij trekt me omhoog. ''Owen, jij hoeft geen sorry te zeggen. Het is uh mijn eigen schuld'' Owen kijkt me vragend aan. ''Maar je rende huilend weg? ik dacht dat ik iets fouts had gedaan'' Ik zucht. ''Owen, rein zoende me in de glijbaan en ik wist niet of ik het wilde dus ben ik maar weggegaan'' zeg ik en bijt op m'n lip. Hij kijkt me met medelijden aan. ''Ahw celine dan had je toch ook naar mij toe kunnen komen? Dan waren we wel naar huis gegaan ofzo'' zegt owen. Ik sta daar nu met tranen in m'n ogen en weet niks te zeggen. Ik loop naar owen toe en geef hem een knuffel. De tranen rollen over m'n wangen. ''Dankjewel owen, ik hou van je'' Hij kijkt me lief aan en veegt m'n tranen af. ''Ik hou ook van jou celine'' zegt owen. Hij kijkt me twijfelend aan. ''Owen wat is er?'' vraag ik ongerust. ''Uhm nouja ik kan de trein naar eindhoven niet meer terugpakken want het is al 10 uur.'' Hij kijkt me schuldig aan. ''Je mag wel bij mij logeren hoor'' Lach ik. Er komt een opgeluchte zucht uit owen z'n mond. ''Gelukkig maar'' antwoord owen met een glimlach. We besluiten dan dat we samen naar m'n huis lopen. Hij slaat een arm om me heen en zo lopen we pratend naar m'n huis. Eenmaal daar aangekomen leg ik alle spullen voor owen klaar. Ik bedenk me opeens dat ik morgen weer naar school moet '''SHIT'' roep ik. Owen komt aanrennen en vraagt wat er aan de hand is. Ik leg het hem uit. ''Hmm ik kan je wel ziek melden? kunnen we gezellig dagje shoppen samen'' vraagt owen. Er komt een glimlach op m'n gezicht en zeg dat ik het goed vind. Als we eenmaal alle spullen hebben klaar gelegd en in bed liggen is het al half 1. We besluiten dat we maar gaan slapen. Ik geef owen nog een slaaplekkerkusje op z'n wang en ga dan slapen..
*volgende dag*
Ik loop samen met owen door Amsterdam. Ik heb al een nieuw zwart leren jasje, 2 broeken, 3 shirtjes en een jurkje gescoord. Owen heeft zelf ook 2 broeken en 2 shirts gekocht. We zijn moe van het lopen dus gaan even wat drinken bij de starbucks. Daar aangekomen zie ik nils zitten samen met een meisje. Als ik dichterbij kom zie ik wie het is.. DYONE?! ''NILS WHAT THE FUCK DOE JIJ HIER MET HAAR?!'' roep ik. Iedereen kijkt me raar aan maar op dit moment boeit me dat even helemaal niets. Nils schrikt duidelijk van m'n reactie en weet niet wat hij moet zeggen. ''Veel plezier met haar! ik ben klaar met je'' roep ik en ren weg. Ik loop naar een random trein. Als ik in de trein zit zie ik dat hij naar eindhoven gaat. Shit waar moet ik dadelijk heen. Rein? Ik kan hem nu toch gewoon de kans geven? Ik sms hem dat ik over 2 uurtjes bij het station in eindhoven ben en of hij me kan ophalen. Hij zegt dat het goed is. Ik doe m'n oortjes in en val langzaam in slaap.
*2 uur later*
''Station eindhoven, station eindhoven'' word er omgeroepen. Ik schiet omhoog en loop richting de deur. Als ik uit ben gestapt zie ik rein al staan. Ik ren op hem af en val in z'n armen. Ik begin te huilen en fluister ''Het spijt me, het spijt me van alles. Ik had je de kans moeten geven'' Rein wrijft met z'n handen over m'n rug en kalmeert me een beetje. ''Het maakt niet uit. Ik ben blij dat je me een kans geeft'' zegt hij lief en drukt een kus op m'n lippen. Ik glimlach en bedenk me dan wat ik toch dom ben geweest. Waarom heb ik voor nils gekozen? Rein is toch veel liever? Of lijkt dat alleen maar zo?
Er zijn nog geen reacties.