[A NEW BEGIN, A NEW LIFE]{PART 12}
( Ik pak de trein richting amsterdam en zet m'n mobiel even uit. Ik heb even geen zin in al dat gezeik..)



POV Celine
Na 3 uur in de trein gezeten te hebben ben ik weer in amsterdam. Ik stap uit en loop richting de ingang en zie nils al staan. We rennen op elkaar af en ik spring in z'n armen. Meteen zak ik in elkaar en begin ik te huilen. Nils neemt me mee naar een parkje en we gaan op een bankje zitten. Nils wrijft met z'n handen over m'n rug zodat ik rustig word. Als ik eenmaal rustig ben vraagt nils aan me wat er was. ''Nou wat er is. Word alsjeblieft niet boos maar ik heb met rein gezoend'' Nils kijkt me verbaast maar tegelijkertijd ook boos aan. Hij maakt vuisten van z'n handen. ''EN DAN ZEG JE DAT IK JE MOET OPHALEN OP HET STATION?!'' roept nils. Er komen tranen in m'n ogen en er lopen er alweer wat over m'n wangen. Huilend zeg ik ''Ik duwde hem weg omdat ik hem niet leuk vind maar iemand anders'' ik kijk hem hoopvol aan maar bedenk me dan dat ik nu alles al verpest heb. Ik sta op en ren weer richting het station. Ik hoor dat nils 5 x mijn naam roept. Na een tijdje ga ik op een bankje zitten en trek m'n benen naar me toe en begin kei hard te huilen. Waarom ik ? wat heb ik verkeerd gedaan? opeens komt er iemand naast me zitten en slaat een arm om me heen. Ik kijk op en zie dat het nils is. Ik kijk hem verbaast aan. ''Celien, het spijt me oke. ik had niet zo tegen je uit moeten vallen'' ik krijg een glimlach op m'n gezicht. Ik geef hem een knuffel. ''Het begint al donker en koud te worden zullen we naar mij toe gaan? als je wil mag je wel logeren vanavond, we hebben morgen toch studiedag'' Vraagt nils. ''Ja is goed, ik heb m'n slaapspullen toch al bij want ik zou bij owen gaan logeren'' Ik schrik. Ik heb de hele dag niet meer op m'n mobiel gekeken. Ik zet hem aan en zie dat ik 5 gemiste oproepen heb van rein en 8 van owen. En dan ook nog een paar whatsappjes zoals ''Babe, het spijt me oke ? ik had het niet moeten doen ! reageer alsjeblieft'' of ''CELINE ik mis je :( wat is er aan de hand? rein wil het niet vertellen ! reageer please !'' Ik zucht en reageer dat ik bij nils ben en dat het wel goed is. Ik ben dus heel slecht in boos worden. Ik kan nooit lang boos blijven op mensen. Nadat ik m'n mobiel weer in m'n tas heb gedaan lopen nils en ik samen naar z'n huis. Onderweg hebben we het nog over van alles en nog wat. Als we bij nils zijn trek ik meteen wat warme kleding aan op de badkamer en doe m'n haar in een losse knot. Dan loop ik weer richting de kamer van nils en zie dat hij net z'n shirt aan het uittrekken is. Hij kijkt me aan. ''Is het goed te zien?'' Grinnikt hij. Ik begin te blozen en kijk naar beneden. Hij begint te lachen en samen gaan we op z'n bed zitten. Hij kijkt me aan. ''Wat is er?'' vraag ik. ''Moet je je makeup er niet afhalen?'' vraagt hij. Ik twijfel maar loop uiteindelijk toch naar de badkamer daar haal ik m'n makeup eraf. Als ik klaar ben loop ik onzeker terug naar de kamer van nils en als ik op z'n bed zit doe ik m'n handen voor m'n gezicht. Nils haalt ze weg en z'n mond valt open. ''Ik zei toch dat ik lelijk was'' zeg ik onzeker. ''NEE ! nee nee celine je bent WAUW'' zegt nils. Ik kijk hem ongeloofwaardig aan en geef hem een knuffel. Er valt een traan over m'n wang. ''Een jongen heeft nog nooit zoiets liefs tegen me gezegd'' zeg ik. ''Je verdient het'' zegt hij met een glimlach. Nils stelt voor om een film te gaan kijken en ik zeg dat ik het goed vind. Had ik dat maar niet gedaan want we gaan dus een horror film kijken. De film is nog geen tien minuten bezig of ik schrik al. Nils slaat voorzichtig een arm om me heen en ik schuif wat dichter naar hem toe. Zo zitten we de hele film. Als de film is afgelopen is het al half 12 en besluiten we om te gaan slapen. Ik ga op het matras naast nils z'n bed liggen. Ik doe m'n ogen dicht maar na 10 minuten kan ik nog niet slapen. ''Nils ik ben bang'' fluister ik. Ik kijk hem aan en hij doet z'n deken omhoog. Als teken dat ik bij hem mag komen liggen. Ik sta op en ga bij nils liggen. Ik sla de deken over me heen en nils slaat z'n arm om me heen. Hij geeft me een kusje op m'n wang. Ik krijg een geweldig gevoel in m'n buik. Is dit verliefdheid? Vind nils me leuk? Waarom geeft hij me een kusje? Met al die vragen in m'n hoofd val ik langzaam in slaap..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen