161
Sorry,
dit is een beetje een saai en kort stukje.
Maar school laat mij 20 bladzijdes met woorden leren, een Engels boek lezen in een week en een Nederlandse presentatie maken ):
dit is een beetje een saai en kort stukje.
Maar school laat mij 20 bladzijdes met woorden leren, een Engels boek lezen in een week en een Nederlandse presentatie maken ):
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Ooooh , ik vondt het weer een leuk stukje! Saai was het zeker niet!
1 decennium geledenIk hoop dat je 3 weken beetje overleefd! Ze zullen snel wel voorbij ziijn en heb je vakantie , ga je iets speciaal doen?
Met mij wel oké, een nieuwe rooster op het werk gekregen ! Ik heb mijn vakantie voor juni al geboekte ! We gaan naar Londen! En nog een weekend naar Amsterdam ! Kijk er al naar uit!
Ik benieuwd wat het ga worden je andere verhaal! Ik duim voor 6!
Nog eeb fijne zondag!
Xxxx
Oh, ik ben zo blij voor Evi en Harry!! Hopelijk komt alles snel terug goed!
1 decennium geledenEn ik ook nog drie weekjes en dan vakantie
xxx
Hoe het met mij is > Druk, school, laatste weekje voor de laatste cijfers enzo. Daarnaast nog twee dagen stage aankomende week. I need vaction. Verder niet echt bijzonder denk ik. O ja en ruzie gehad met mijn ex maar dat gebeurt wel vaker denk ik .
1 decennium geledenBtw > harry is zo super, super lief en romantisch hihi