Foto bij Flappy Bird -1-

Voor de liefhebbers van Flappy Bird, zullen dit een leuk verhaal vinden!!
Dit verhaal gaat over Layla en Danielle 2 flappy-bird- verslaafders.
Maar een a veranderd alles voor de meiden en voor hun planeet.
Zullen ze aarde redden met Flappy Bird ?

Nee he waar is mijn telefoon nou weer !! Ik gooi al mijn kleding op een hoop en ik begin mijn rommelige kamer door te zoeken. Boeken, kleren, pennen, schriften alles ligt verspreid over mijn kamer. Onder mijn knalroze schrift ligt en wit telefoontje. Ik zet mijn telefoon aan en ik voer mijn wachtwoord in. et is tijd om weer even nieuwe spelletjes te downloaden in de Playstore ! Ik zoek naar het woord : Populair Gratis. Ik zie op nummer 1 een raar spel staat genaamd Flappy Bird met een dom raar geel vogeltje. Ik klik erop en ik kom er al gauw achter dat het wel een leuk spel is. Ik download het spel maar misschien is het wel heel erg leuk !! Een uur later ben ik verslaafd aan Flappy Bird ! Mijn score is nu 2 maar goed ik kan altijd verder komen !! De volgende ochtend op e fiets vertel ik aan Danielle over Flappy Bird. Jaah ik ben verslaafd aan Flappy Bird mijn highscore is nu 1 mar goed ik kan altijd verder komen ! roept Danielle enthousiast. Als we op school aankomen zit iedereen op Flappy Bird ! Je hoort overal door de school *ping ping ping bam* De Walden school is een chaos !!!! Ik en Danielle lopen naar de les toe en gaan naast elkaar zitten. Tijdens de les speelt de halve klas stiekem Flappy Bird.

Reageer (1)

  • Lilzzzroos

    Is de ik vorm layla?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen