Foto bij 22

Ik en Daan, Esmee en Nils, Yasmine en Rein en Owen en Brook. We waren de gelukkigste mensen op aarde. Niets kon dit moment meer verpesten.

~

'' Zullen we naar de mac gaan?'' vroeg Owen na de show. We knikte. '' Jongens, nog niet alle mainiacs zijn buiten weg, we wouden ze wegsturen maar het lukt echt niet. Dus bodyguards gaan om jullie heen lopen in een cirkel en brengen jullie veilig naar de auto. En de meiden krijgen ook bodyguards, je weet maar nooit.'' zei de producer en knipoogde. '' Waar is Brook?'' vroeg Esmee. '' Oh die moest al weg, ze woont verweg dus kon niet blijven.'' antwoordde Owen. '' Zijn jullie er klaar voor? Niet stoppen, maar doorlopen he!'' zei de producer en duwde ons naar de deur. Hij zwaaide en wij rende met de bodyguards de deur uit. We hoorde heel veel geschreeuw en gegil. Er werden veel foto's gemaakt. Eindelijk zaten we in de auto. '' Nu op naar de mac!'' riep Rein. Stiekem hoopte ik dat er geen mainiacs waren in de mac maarja, die kans is heel klein.

'' Zullen we hier zitten?'' vroeg Yasmine. We knikte en gingen zitten. '' Alstublieft '' zei een medewerker en gaf ons eten. '' Eindelijk '' zuchtte Nils en propte een hand vol patatjes in zijn mond. We moesten allemaal hard lachen. '' OMFG JULLIE ZIJN MAINSTREET!'' riep een meisje. Shit, zijn er dan toch mainiacs. Ik keek naar Yasmine en Esmee, die keken ook teleurgesteld. Mainstreet lachte om de mainiac. '' Mag ik op de foto?'' vroeg ze enthousiast. Mainstreet leek te twijfelen toen ze naar mij, Yasmine en Esmee keek. Maar ze zeiden toch ja. Ze stonden op en liepen naar de mainiacs. '' Sorry '' zei Daan en gaf me een kus op m'n wang. '' Maakt niet uit, jij kan er niets aan doen dat duizenden meisjes verliefd op je zijn.'' grapte ik. Daan lachte en liep naar de mainiac.

'' Sorry dat het zo lang duurde '' verontschuldigde Rein toen ze klaar waren en ging zitten. Owen, Nils en Daan knikte en gingen ook zitten. '' Maakt niet uit, maar nu zijn jullie patatjes wel koud haha'' zei Yasmine lachend. Mainstreet lachte en begonnen met eten. Ik keek op en zag een heel mooi meisje met een mainstreet-muts in de ingang staan. Nu maar hopen dat ze mainstreet niet ziet.. maar het was al telaat. Ze keek om zich heen en bleef met d'r ogen hangen bij ons tafeltje. Ze kneep haar ogen half dicht en knipperde. Ze stootte haar vriendin aan en wees hierheen. Ze lachten en liepen samen hierheen.
'' Hey Owen, Nils, Rein en Daan.'' ze legde de nadruk op Daan. Ik keek naar Daan en zag dat zijn ogen groot werden. '' Ken je me nog? Ik ben Sara''' zei Sara. Wie is dat meisje? En waarom keek Daan zo geschrokken? Ik keek naar de rest, die keken ook geschrokken. Terwijl ik om me heen keek en het niet snapte. Wat is er aan de hand? En wie is Sara?

Sorry dat ik zoooo lang niets meer heb geplaatst :(
Ik wou in m'n vakantie veel schrijven, maar dat is ook niet gelukt..
Dus ik probeer het vandaag! Misschien vandaag nog een hoofdstukje (:

Reageer (5)

  • MainiCorn

    Omggoossshhhieesss Ik heb zo vermoeden zijn ex vriendin......

    SNEEELLL VERDEERRR
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    OEEEE SNEL VERDER OMYGASH

    1 decennium geleden
  • memoriae

    Oewhhhh snel verder!!
    Xx een eenhoorn met glitters

    1 decennium geleden
  • PlsMainiac

    Snel door x

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    Ik heb nu vakantiee sgat ;) xxx Snel verder van je LIEVE LEUKE ROZE EENHOORN xxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen