Foto bij Het begin...

Taïsha maakt zich klaar om naar school te gaan. Haar 1ste dag in het 3de middelbaar. Ze verandert van richting en zit daardoor niet meer bij haar bff. Haar vader brengt haar en haar broer naar het station. In werkelijkheid is het haar pleeg-pleegvader en pleeg-pleegbroer. Dat heeft ze begin deze zomer ontdekt. Haar echte vader was pas 13 toen ze geboren was en haar moeder is bij haar geboorte overleden. 4 jaar lang had haar vader haar, samen met zijn ouders, opgevoed maar hij was nog te jong. Met pijn in het hart gaf hij haar als adoptiekind aan een Nederlandse jongen. Maar hij had het te druk met zijn carriëre dus kwam ze bij deze mensen wonen. Ze voelde zich anders als hen en werd ongelukkig. Met Stijn, haar broer, komt ze wel heel goed overeen en ze kunnen alles tegen elkaar zeggen. De andacht van jongens krijgt ze ook, wat ze niet altijd even leuk vind. Ze heeft leuke vrienden en kent redelijk veel mensen, maar populair wilt ze niet zijn: ze wilt een gewoon meisje zijn.

Ze neemt samen met vriendinnen de trein. Als ze in Geraardsbergen aankomen gaat ze meteen naar de fietsenstalling waar haar beste vriend al op haar wacht. 'Ik heb je gemist', zegt Jarne, haar beste vriend, en geeft haar een knuffel die ze maar al te graag beantwoordt. Samen met nog andere vrienden praten ze een tijdje en gaan dan naar school.

Om 8u20 staan alle leerlingen van het 3de jaar in de polyvalente zaal. Er roept een leerkracht alle klassen af. '3EWa, dat zijn Milan De Gauquier, Taïsha De Potter, Midas De Nollin en Wout De Roose. Jullie klastitularis is mevrouw Walravens. Ze gaan naar haar toe en volgen haar naar haar lokaal waar ze de hele voormiddag gaan zitten.

De week gaat al snel voorbij. Haar neef, broer en vrienden helpen haar, maar ze voelt zich daar toch niet zo gelukkig. Na school zit ze ofwel op de academie of op haar kamer. Ze volgt hiphop- en balletles. Ze is aan haar 8ste jaar begonnen en is heel goed. Haar punten op school zijn ook heel goed, maar elke ochtend staat ze ongelukkig op en gaat ongelukkig slapen. Het schooljaar is een maand ver als ze een brief krijgt van haar Nederlandse stiefvader.

Liefste Taïsha

Ik mis je heel erg. Ik heb gehoord dat het de laatste tijd niet zo goed met je gaat. Hou het nog even vol, na de herfstvakantie ga je bij Bella en Edward wonen. Ze zullen heel goed voor je zorgen tot ik terug ben. Ze wonen in Lommel dus ga je van school moeten veranderen, maar ik heb alles al voor je geregeld. Ik zie je snel.

Dikke kus van Roel.

PS: Neverforgetthatyou're perfect babe.

Ze begon te glimlachen. Ze zou hier eindelijk weg zijn.



Ze vertelt het de volgende dag aan haar vrienden. Ze zijn een beetje triestig omdat ze nog maar 3 weken samen waren.



Elke dag pakt ze een stukje van haar spullen in, maar de meeste spullen gaat ze daar laten had ze besloten.



Haar laatste dag school voor ze ging verhuizen breekt aan. Ze neemt afscheid van de andere leerlingen en van de leerkrachten. Bij haar beste vrienden heeft ze het heel erg moeilijk, maar het moet gebeuren. Morgen vertrekt ze naar Londen waar ze een week met haar echte vader gaat doorbrengen. Haar vader, Louis Tomlinson, zit in de bekende boysband One Direction. Ze kent de anderen ook. Niall is verliefd op haar, maar zij heeft gevoelens voor Jorre Simons. Hij is een renner, zoals haar broer, die ze heeft leren kennen op facebook. Hij weet het niet, nog niet...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen