Heeeyy :)
Vandaag maar eens een keertje uit Kaj's pov.
De andere boys and Girl

Kaj pov.

"En de winnar van de x-factor 2013 is......" Iedereen stond met spanning te wachten. Elke finalist hoopte te winnen, "HARIS ALAGIC!" Hij keek blij op, en met z'n allen gaven we hem een groepsknuffel. Ook feliciteerde we hem. Na wat gekletst te hebben, gingen we terug back stage naar onze kleedkamer. We hadden een uur de tijd om om te kleden en ons klaar te maken voor de m&g. "Jammer dat we niet gewonnen hebben. Maar ik vond het leuk om mee te doen, en ik heb plezier gehad. En ook hebben we nu echt heel veel fans die ons steunen." Ik kijk Jai aan, en knik. "Helemaal gelijk. Misschien hebben we niet gewonnen, maar je hoeft niet te winnen om plezier te hebben." zegt Samuel. We knikken allemaal. We kleden ons om. Ik pak mijn shirt en zwaai die in het rond. "Kom, laten we dansen of zo. We hebben nog een halfuur tot de m&g is." Iedereen is het met Jai eens. We deden wat random dingen, maakte grapjes en hadden lol. Opeens klopt er iemand op de deur, en komt binnen. "Jongens, de meiden van de m&g zijn hier. Jullie hebben een uur, veel plezier." Hij loopt de kamer uit, en 2 meiden komen de kamer binnen. Toen zag ik haar. Het meisje, dat ik al 2 jaar niet meer heb gezien of gesproken. We kijken elkaar diep in elkaars ogen aan. Awkward... "Wij uhm... we laten jullie wel alleen." Ik kijk Madelynn dankbaar aan, en ze loopt met de jongens naar de bank. Ik loop naar Isabelle toe. "Heey" zegt ze een beetje onzeker. "Heey" We kijken een beetje rond. Ik kijk Isa aan, en zie dat ze onzeker naar de grond kijkt. Ik til haar hoofd een beetje op, zodat ze me aankijkt. "Het spijt me... van alles, dat ik je niet meer smste enzo. Ik ben echt blij je te zien, ik heb je heel erg gemist." Ze kijkt me glimlachend aan en geeft me dan een knuffel. "Ik heb je echt super erg gemist. Ik dacht dat je me vergeten was, omdat je niks meer van je liet horen. Maar net, toen ik binnen kwam en jou recht in je ogen aankeek, wist ik gewoon dat je me niet vergeten was." Ik keek hij meelevend aan. "Isa, onthoud één ding, jou zal ik nooit vergeten." Ik knuffelde haar. Wat heb ik dit gemist. Sinds de laatste dag dat ik haar zag, heb ik 24/7 aan haar gedacht. Ik laat haar los en kijk haar aan. "Hoe zit het nou... ik bedoel, met ons?" Vraag Isa onzeker. "Geen idee. Wat denk jij?" Ze kijkt me glimlachend aan, en zoent me dan. Dat lijkt me duidelijk.

"Uhm...Uhm... een aap!" Iedereen lacht. Isabelle moet raden wat Jai uitbeeld. Het ziet er echt geniaal uit. "Ach man, zo moeilijk is het toch niet. Zelfs ik weet het, denk ik." Zegt Maddy. We schieten allemaal in de lach. Na een tijdje heeft Isabelle het eindelijk geraden. We spelen het spelletje nog een paar keer, en de tijd vliegt voorbij. We delen nummers uit, en dan is het tijd voor de meiden om te gaan. Wel jammer. Als het goed is komen over 5 minuten de volgende m&g winnaars. "Hey maat, hoe zit het nou tussen jou en Isa?" Dioni kijkt me nieuwsgierig aan. Ik kijk glimlachend terug. "We zijn weer samen." De jongens kijken me blij aan en feliciteren me. "Goed gefikst man!" Samuel ook altijd. Toen kwamen de andere winnaars binnen.

Reageer (1)

  • AshIsMine

    ahw...... cuteeeeeeeeeeeee!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen