Foto bij Hallo, ben je daar?

Hey, ben je daar? Ik ben wezen zoeken voor eeuwen. Maar nu heb ik je gevonden, denken. Hallo? Ben je er nou? Of is het iemand anders? Ik denk aan jou, ik probeer je te vinden. Voor eeuwen, wist je dat? Ik dacht je gevonden te hebben, maar ik heb het mis.
Ik snap het wel, dat je je niet laat zien. Hallo, wie is daar? Het is beangstigend, niet waar? Ik ben je aan het zoeken. Hallo, ben je daar? Kom nou te voorschijn, ik bijt niet. Ik mis je, al voor eeuwen.
Zie je die ster daar? Zie je 'm? Dat zijn wij. Wij samen. Maar hoe komen we daar? Samen? Ik wil bij jou blijven, deze keer. Ik wil je niet verliezen. Pak mijn hand. Loop met me mee. Kom maar, pak hem maar. Laten we lopen, samen.
Ik ben niet bang, echt niet. Wees niet bang, ik ben het ook niet. Kom maar, ik ben moe van het zoeken. Ik voel wel dat ik je bijna heb gevonden. Ik ben het. Kom dan. Hallo, ben je daar?
Je hand is warm. Kom, we gaan samen weg. Naar het einde en begin. Naar de ster van de maan. Dan van de maan, terug naar hier. Waar het allemaal begon. Het is niet eng. Wees maar niet bang, ik ben bij je. Zie je die ster? Daar moeten we zijn. Dat is ons doel, loop met me mee. Zo snel mogelijk. Kom met me mee, alsjeblieft.
Hallo, ben je daar?

Reageer (3)

  • FlowerRain

    Schitterend. <3
    sterkte!

    1 decennium geleden
  • Lilium

    ik ben sprakeloos! Je hebt echt talent! Heel mooi <3

    1 decennium geleden
  • Attraction

    Prachtig <3
    Echt veel sterkte (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen