~002~
Dit is dus een soort van mijn eerste verhaal en uhm...
Sorry als ik niet goed schrijf
Tips zijn altijd welkom
xxx Sanne
Isabelle's pov.
Het was pauze, en samen met Maddy en Jade liep ik naar de aula. Ik kocht een broodje bij de catering, en liep naar onze tafel. "Isa, wat ga je doen dit weekend?" Ik nam een hap van mijn broodje, en dacht na. "Geen idee, nog geen plannen. Hoezo?" En ik keek Maddy vragend aan. "Nou kijk,..." Nu komt het hoor. "Ik heb VIP kaartjes voor de x-factor gewonnen. En ik weet dat we elk jaar het volgen, en naar de finale gaan. Maar dat we dit jaar niet gekeken hebben. En nu kunnen we niet alleen live kijken naar de finale, maar hebben we ook een M&g met de kandidaten, is dat niet geweldig!" Ik kijk haar ongeloofwaardig aan, en knuffel haar dan. "OH MY GOD, MADDY DAT IS ECHT SUPER GEWELDIG!" Samen springen we in het rond. De bel ging, en samen liepen we naar de les. De rest van de dag hebben we de hele tijd gefantaseerd over de finale. Toen de bel na mijn laatste les ging, pakte ik mijn spullen en rende ik samen met Maddy de klas uit, naar ons kluisje. "Het is WEEKEND!!! Blijf je vanavond bij mij logeren?" Ik keek Maddy vragend aan. "Oke is goed. Zullen we dan meteen naar jou gaan, of eerst starbucks?" Ik dacht na. "Doe maar meteen naar mij. Kan ik misschien bij jou achterop?" Maddy knikte. We deden onze kluisjes dicht, en samen liepen we naar buiten. Maddy pakte haar fiets, ik sprong achterop en samen reden we naar mijn huis.
Tijdsprong, Zaterdag 12.00 uur
Ik werd wakker en keek naast me. Maddy lag nog steeds te slapen. Ik stapte uit bed, pakte wat kleren en ging douchen. Ongelofelijk, straks hebben we gewoon een m&g met de kandidaten! Geen idee wie het dit jaar zijn, maar ach ja. Wat maakt het uit. Zodra ik klaar was met douchen, kleedde ik me om en deed ik mijn haar en make-up. Ik liep terug naar mijn kamer en zag dat Maddy nog sliep. Ik zucht die, wat was zij toch een slaapkop. Ik liep naar beneden, richting de keuken. "Goedemorgen zusje" Lucas zat aan tafel te ontbijten. "Goedemorgen Lucas, smakelijk!" Hij keek me glimlachend aan. Ik maakte het ontbijt voor mij en Madelynn klaar, en zette het op tafel. Ik rende naar boven, sprong op bed en meteen was Madelynn wakker. "Dude, moest dat nou perse op deze manier?" Madelynn keek me chagrijnig aan, en ik sprong van haar af. "Ja. Je ontbijt is klaar, en je moet je nog klaarmaken voor de finale." Meteen sprong ze op, en rende we samen naar beneden. We aten ons ontbijt. Toen we klaar waren, ruimde ik de tafel op, en Madelynn ging douchen. "Lucas, zou je mij en Madelynn alsjeblieft naar de finale van de x-factor willen brengen?" Ik keek Lucas met mijn liefste gezicht aan, en hij begint te lachen. "Is goed zusje."
Reageer (1)
OMG! OMG! OMG! IK LEES SNEL VERDER! X
1 decennium geleden