~001~
Isabelle's pov.
"Ga je mee naar starbucks?" Ik zucht diep en keek Madelynn aan. Ik knikte, en liep samen met haar naar buiten. Ze is echt verslaafd aan starbucks, en iedere dag na school gaan we naar de starbucks. Ik pakte mijn fiets, en samen fietste we naar starbucks. Madelynn besteld wat, en samen gaan we aan onze vaste tafel zitten. Ik keek naar buiten en was diep in gedachte. Ik keek naar het parkje, aan de overkant van de straat. Het parkje... Daar is waar ik Kaj voor het laatst heb gezien. Hij is 2 jaar geleden verhuist, en ik heb hem sindsdien niet meer gesproken. Hij zal me vast vergeten zijn. "Maddy, zullen we zometeen samen huiswerk maken bij mij thuis?" Ik keek Madelynn hoopvol aan. Ze knikte. Ik stond op en pakte mijn beker en tas. Samen met Madelynn fietste ik naar huis. "Mam, ik ben thuis!" Ik hang mijn jas op de kapstok en loop naar de keuken. Madelynn loopt meteen naar de koelkast en schenkt wat drinken voor ons in. Ze is als een zusje voor me, en komt hier als sinds de kleuterschool dus ze is eigenlijk gewoon kind aan huis. Samen liepen we naar boven en maakte we ons huiswerk.
"Tot morgen Isa!" Ik zwaaide naar Madelynn, en deed de deur dicht. Ik liep naar boven om te gaan douchen. Ik stapte na het douchen uit de douch, kleed me aan, en loop naar mijn kamer. Ik pak mijn laptop en ga op bed liggen. Ik start skype op en bel Madelynn meteen. "Isaaaaaaaa!" Ik glimlachte. "Maddyyyyyyyyy" Zo beginnen onze skype gesprekken dus altijd. Met heel veel blijheid. Na het lange skype gesprek ging ik maar eens slapen.
De volgende ochtend werd ik wakker door mijn piepende wekker. Ik sla mijn wekker uit en stap uit bed. Snel kleed ik me om, doe mijn haar en make-up en loop naar beneden. "Goedemorgen kleine zusje van me" Lucas knuffelde mij, en ik glimlachte. Wat ben ik toch blij met een broer als hem. Lucas liet me los en ik loop naar de keuken. Ik maak wat brood klaar voor school, en ontbijt wat. "Zal ik je vandaag naar school brengen?" Ik keek Lucas aan en knikte. Ik drink nog snel wat en loop met Lucas mee naar zijn scooter. Op school aangekomen geef ik Lucas een knuffel, en loop ik naar binnen. Ik zag Maddy en Jade als staan. Ik loop naar ze toe en geef ze allebei een knuffel. "Heey Maddy, Heey Jade" Ik keek ze beide glimlachend aan. "Heey Isa" zeiden ze in koor. "Ik ga naar mijn kluisje. Lopen jullie even mee?" Beide knikte ze, en samen lopen we naar mijn kluisje. Ik stop de boeken die ik niet nodig heb in mijn kluisje, en doe daarna mijn kluisje dicht. Zodra de bel gaat, lopen we met z'n drieën naar wiskunde. Yaay, wat leuk, het eerste uur wiskunde. Not.
Reageer (1)
coooooooool!!!
1 decennium geleden