Foto bij The magic guy

-Bill-

Ik draaide het slot van de deur over en ademde diep de frisse lucht in. Ik wist niet waarom maar ik was wat zenuwachtig. Ik had het gevoel dat ik iets goeds in gedachten had, de anderen duidelijk niet. 'Leid jij ons maar de weg,'zei Gill bot. Ik wilde zeggen dat zelfs zìj de weg wist naar Oxfordstreet maar deed het maar niet. Felicia was al slechtgezind van dat wakkermaakgedoe en daarom zei ik maar niets. Ik had het gevoel dat Will naar me keek, in mijn rug, en ik draaide me om tijdens het stappen. Hij keek me kwaad aan. Ja, ik had ook wel door dat hij geweldig kwaad was en wat klappen wilde uitdelen maar het kon me niet schelen. Wat kon hij nou doen? Schijnheilig sloeg ik mijn arm om Felicia en drukte haar stevig tegen mij aan. Zijn ogen vervulde zich van walging en snapte het spelletje. Hij deed net hetzelfde en zoende haar op haar haar. O, dus dat deed hij? Wel, ik kon beter. Ik zoende Felicia net op het randje van haar lip. Will keek even machteloos toe maar begon toen te grijnzen. 'Ik heb ook fans, hoor Bill. Als ik hier begin te zoenen gaan ze wel héél jaloers worden.' Gill moest lachen; ze begreep het. Ik rolde met mijn ogen en stapte met grote passen naar Oxfordstreet. Daar was het, de.. dienstenverlening? Als je er gewoon voorbij liep, zou je niet eens merken dat het iets was. Ik trok de deur open en toen we met zen vieren binnenstapten, klonk er een rinkelend belletje. Niemand kwam. 'Hallo?' riep ik onzeker,'Is hier iemand?' Shit, het was toch geen grap? Dan stond ik erg voor schut. 'Is hier iemand?'vroeg Felicia met een luide stem zodat mensen haar zeker zouden horen. Net toen Will iets wilde zeggen kwam er een mannetje hobbelend naar ons toe. Hij kwam ongeveer tot aan mijn middel en had van die felblauwe ogen en talismannen. 'Ah. Bill Kaulitz, Felicia Vench, William Moseley en Gill Doyle. Ik had jullie al verwacht,'zei hij met een verbazenlijke zware stem voor zo'n mannetje. 'Ik weet wat jullie willen,'zei hij,'Ik ben Mo Jaspos. Maar zeg het maar.''Nog beroemder met Felic hier.''Een zangeres worden,'glunderde.'Actrice,'zei Gill enthousiast. 'Gelukkig zijn met haar,'zei Will grijnsend en nam Gill vast. Ik zit het. Kom mee. Ik grijnsde en ging mee. De zenuwen gierden door mijn lichaam. Hij liet ons allemaal zitten. 'Jullie willen dus beroemd worden en in films spelen en zingen?'zei hij en glimlachte vriendelijk. 'Ja!' zei Felicia en grijnsde. Will zuchtte en ging wat lager zitten. 'Nu. Ik wil jullie ermee helpen. Om jullie toekomst te regelen. Maar neem jullie handen eerst vast,' zei Mo,'En concentreer en sluit jullie ogen.' Dat deden we allemaal en we hoorden Mo iets zeggen. In een andere taal maar het werkte. Ik voelde iets kriebelen in mijn maag op ritme van zijn woorden. En dan opeens, opeens was de grond verdwenen.

Reageer (2)

  • HARREH

    Haha, dat plaatje. ;x

    1 decennium geleden
  • Eef95

    wow dit wordt spannend.

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen