Foto bij Chapter three - The beach

big love since 11-12-07 <3

dankje voor de reacties,
ik post 2 stukjes na elkaar (':
dit is een kort stukje, sorry
- meer reacties? <3

Charlotte pov:

'Gooi eens een cola charr, ' Riep Ryan, die druk bezig was om het kleine zusje van Justin in haar mini badpakje te wurmen. Ze zag er zo lief uit, net als Justin. Ik lag naast hem op een rode handdoek, met een pet op die mijn gezicht verborg. Het was Justin's pet, en er stond 'Bieber' op. Justin had zijn ipod aanstaan en had daarnet voorzichtig een oortje in mijn oor geduwt. Ryan en Jazmyn gingen een ijsje halen. 'Zo, ' zei Justin toen hij mijn hand vastnam. Ik draaide me om naar hem en keek diep in zijn prachtige bruine ogen. 'Ga je morgen mee naar de kermis, alleen wij twee!' hij zei het nogal blozend en lachte er onhandig bij. 'Tuurlijk!' zei ik zo nonchalant mogelijk. Maar god ik was zenuwachtig.

Justin pov:

Toen Ryan mijn zusje had meegenomen naar het ijsjes kraam draaide ik me om naar haar. Ik kon het niet helpen, maar ik moest haar prachtige ogen nog eens zien. Ze waren blauw groenig met een klein zwart puntje in haar linkeroog. Ik nam haar hand. 'Wil je mee naar de kermis?' vroeg ik. Ik wou het gisteren al vragen maar ik bedacht me net op tijd dat ik dan veel te snel zou gaan. En dat wou ik niet. 'ja hoor' lachte ze. Als ze lachte had ze lichte kuiltjes in haar wangen. Morgen op de kermis zou ik het haar vertellen...

Reageer (3)

  • BABYxGIIRL

    OMG THIS IS SCARED,
    dat meisje heb toch een stipje in haar linkr oog?
    wauwie, dat heb ik ook! ik weet alleen niet welk oog het is, ben te lui om ff naar de spiegel te gaan. xD

    xxx

    1 decennium geleden
  • xRosee

    oehhh,

    snel verder lezen. xx

    1 decennium geleden
  • Drake

    oew, nu ben ik nieuwsgierig. ^^
    hihi, heel leuk vehaal.
    snel verderr. xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen