Foto bij Wake ùp, dolly day dreamers.

-Will-

Stilletjesaan scheen de zon harder en wierp haar stralen op mijn ogen. Neen, niet wakker worden, slapen slapen. Van ver hoorde ik een stem die geweldig veel op die van Bill leek. 'Wel, dan weet ik wel hoe ik ze wakker krijg.' 'Bill, NEEN!' herkende ik iemand als Felicia.'Ik wil vertrekken! Als zij dat vertikken, gaan ze de tol betalen.' Ik hoorde vaag dat hij iets uitkapte en iets kouds en nats viel over mijn hele lichaam. 'Shit, man!'schreeuwde ik terwijl ik echt wakker werd en rechtsprong. Ik hoorde Gill gillen:'Aaah! BILL!' Bill stond nonchalant naast de zetel mét een lege emmer in zijn handen. Hij had ons wakker gemaakt met water en mijn kleren plakten aan mijn lichaam, net zoals bij Gill. Nu ging hij er echt aan; serieus. Alsof gisteren nog niet erg genoeg was. Ik voelde woede branden in mijn maag. 'Verdomme Bill!'riep ik luid en liep op hem af, mijn vuisten gebald. 'Will, neen!'gilde Gill achter me,'Niet doen! Hij is het niet waard!' En greep mijn schouders vast. 'Alsjeblieft. Doe het niet.' Bill moest lachen en Felicia stompte hem. 'Stil!' hoorde ik haar zeggen. O. Er kon dus ook iets zinnigs uit haar mond komen? 'Ik ga mijn kleren aandoen. Dròge kleren,'beet Gill hen alletwee toe en ging naar boven. Het probleem was dat ze nogal met de deuren sloeg, zij was dus niet de enige kwade hier. 'Ik ook,' zei ik maar bitter en volgde haar. Ik wilde nog wat roepen, maar dan zou de maat écht wel vol zijn en daarom zweeg ik maar àls hij nog wat zou flikken.. Toen ik een droge tshirt en jeans had aangetrokken liep ik naar beneden. Bill zat ongeduldig met zijn voet te tikken en Felicia zat zuchtend in de zetel. Ookal vond ze het misschien niet leuk dat ze haar vriendje zoiets deed en probeerde ze misschien.. neen. Ze probeerde niet aardig te doen. Hoe kon ik die lijm en dergelijke vergeten? ' Hoe lang zìt ze daar nou al?'vroeg Bill ongeduldig,'We zijn verdomme al te laat.' 'Problemen mee?' vroeg ze terwijl ze huppelend de trap afliep. Zwijgend vertrokken we naar die "sjamaan" wat Bill zei. Oxfordstreet en een sjamaan? Dat konden alleen maar bedriegers zijn.

Reageer (2)

  • HARREH

    Haha,

    1 decennium geleden
  • Eef95

    *zucht*

    Jongens tochxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen