Foto bij I fell for you ~025~

Hii, ik weet dat ik veel activeer, maar nu ik ziek ben schrijf ik rond de drie hoofdstukken per dag! En ik ben al sinds zaterdag ziek! Bij dit verhaal onstaan langzamer hand ook een voorraadje... En dat wil ik niet... Het is zo over zichtelijk, net zoasl mijn andere story. Daar is mijn voorraad mega! En deze is nu ook zo aan het worden, dua ik ga veel activeren tussen... Nu en morgen, zodat het weg gaat! Maar ik schrijf ûber snel, waardoor ik twijfel of het nog wel goed is? He tword een beetje slordog, vinden jullie ook niet? In ieder geval, veel plezier met lezen!

Xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Histoire

    Je voelt echt wel de spanning tussen hen, vooral toen ze zijn kleren afnemen moest. Zelfs al was dat met de nodige tegenzin.

    8 jaar geleden
  • Aora

    Beterschap.
    Ik zit hier op de bank keihard om dit verhaal te lachen komt m'n vader ineens. Wat is er zo grappig. Ik natuurlijk een rood hoofd. Echt super geschreven.

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Hahahaha xD
    Lol, haar gedachtes zijn grappig =P
    Ik ben ook ziek... Sinds dinsdag middag... :c
    Snel verder! <3333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen