2O
ik heb zoveel huiswerk ):
En de hoofdstukken worden ook steeds langer haha.. is dat vervelend?
xo
'' En? Waar hadden ze het over?'' vroeg Daan. Wat moest ik zeggen? Ik kan niet zeggen dat ze ons willen koppelen. Want dan word deze middag heel ongemakkelijk. '' Uhh..''
~
Thank god, Nils, Rein, Owen, Esmee en Yasmine kwamen gelukkig weer binnen. Precies op het goeie moment. Ik keek weg van Daan en ging bij Yasmine en Esmee zitten. '' Is er iets? Je lijkt zo geschrokken?'' vroeg Yasmine. '' Oh, nee hoor'' loog ik. Yasmine knikte en ging praten met Esmee. Opeens werd er hard op de deur geklopt. '' Zijn jullie zo klaar? We moeten zo vertrekken naar Apeldoorn voor de mainshow!'' riep Daans moeder. We keken allemaal heel geschrokken naar elkaar, want ja, we zaten allemaal nog in pyjama. '' Ja bijna mam, ga maar vast naar beneden, we komen er zo aan!'' riep Daan terug. '' Kom op, go go go.'' zei Owen toen ze beneden was. De meisjes pakte hun make-up en kleren en rende naar de badkamer. Ik deed een short met een hempje aan, Yasmine en en Esmee hadden dat ook, we zagen er echt leuk uit. We deden ook heel snel ons make-up en haar. Toen we klaar waren, rende we weer naar Daans kamer. Esmee wou de deur opendoen. '' wacht! Misschien zijn ze nog niet..'' verder kwam ik niet, want Esmee deed de deur al open. '' Hey we zijn nog niet klaar!'' riep Nils. Dat bedoelde ik dus. Ze stonden daar met z'n vieren naar ons te kijken, zonder shirt. Yasmine begon te fluiten. '' sexy hoor' we moesten allemaal lachen en liepen de kamer in. '' Jullie zien er anders ook niet slecht uit hoor.'' zei Daan. We bloosde. '' Daan en de rest, kom NU naar beneden! We moeten gaan!'' riep Daans moeder van beneden. De jongens deden snel een shirt over hun hoofd en deden hun haar goed. '' Kom kom kom'' zei Daan en rende naar beneden. Iedereen rende achter Daan aan. We pakte onze jassen en spulletjes en rende naar de auto. Gelukkig had de manager, William, een busje naar ons gestuurd, omdat hij wist dat Yasmine, Esmee en ik meekwamen. We rende het busje in en gingen zitten.
'' Mainstreet! Kom binnen! We gaan even het schema doornemen.'' zei iemand die bij het gebouw werkte. '' Oh, en hij brengt jullie even backstages.'' zei die man, en wees naar een jongen die op zijn mobiel in de hoek van de kamer stond. Yasmine, Esmee en ik liepen achter de jongen aan. '' Zo ga hier maar zitten, mainstreet is zo klaar met hun make-up en kleding en dan kunnen jullie hier kletsen met z'n alle totdat de show begint.'' zei de jongen. We knikten. De jongen liep weg en deed de deur open. Je hoorde al een paar mainiacs van buiten schreeuwen, die hadden zeker een meet & greet met Mainstreet.
Na een half uurtje kwam mainstreet naar ons toegelopen, maar ze werden tegen gehouden door William. '' Jongens eerst de Meet & Greet, dan praten. Hup daarheen, ze wachten op jullie.'' Mainstreet knikte teleurstellend. Niet dat ze er geen zin in hadden, maar ze wouden met ons kletsen. Mainstreet ging het hoekje om, en je hoorde gelijk heel veel geschreeuw. Yasmine, Esmee en ik stonden op om te gaan kijken. '' Hey, jij bent toch het vriendinnetje van Rein? En jij van Nils?'' vroeg een mainiac terwijl ze Yasmine en Esmee aanwees. Yasmine en Esmee knikte trots. Toen keek ze naar mij. '' En jij hebt Daan pijn gedaan, bitch'' riep ze boos naar me. William hoorde het en kwam aangelopen. '' Doe is normaal man jezus, anders moet ik je wegsturen.' het meisje was geschrokken en ging snel ergens anders zitten. Er waren een paar mainiacs die ook met mij, Yasmine en Esmee op de foto wouden. Het voelde grappig om het te doen. Net alsof we ook beroemd zijn!
'' Jongens de show begint! Veel geluk! En vooral veel plezier!'' riep William. We geven elkaar allemaal een knuffel, en we wensen mainstreet succes. '' Succes babes! Jullie kunnen het!'' riepen ik, Yasmine en Esmee. Ze lachte en rende het podium op. Je hoorde heel veel gegil, en gejuich. Overal hoorde je hun namen, eerst hoorde je een misterieuse stem. En toen begon de show. Eerst ' mind is blown ' toen ' Hell's a lot like love' en toen de rest van de liedjes. Yasmine, Esmee en ik konden de hele show volgen vanaf de zijkant. Ze waren super. '' Oke dat was het mainiacs! We love you all!'' schreeuwde Daan naar het publiek. Iedereen juichte, gilde, en schreeuwde dat ze ook van hun hielden. Daan wou van het podium lopen, maar Owen pakte hem bij z'n arm. Ik kijk naar Yasmine en Esmee. Ze hadden een brede glimlach, terwijl ik met een verbaasd gezicht keek. Waarom keken hun niet verbaasd? '' Wacht mainiacs, we zijn nog niet klaar. We hebben een mededeling.'' zei Nils door de microfoon. '' Jullie weten allemaal dat het uit is tussen Isa en Daan, terwijl we allemaal weten dat ze perfect bij elkaar passen.'' hoorde je Rein zeggen. Ik werd wit, maar bloosde toch. Als ze me maar niet op het podium duwen, alsjeblieft niet. '' Isa kom is?'' vroeg Nils. Ik wou omdraaien en weglopen, maar Esmee en Yasmine duwde me het podium op. Ik stond stokstijf stil, terwijl 100.000 ogen naar me keken. Ik wist niet wat ik moest doen, ik stond daar maar. Voor me uit te staren. Terwijl alle mainiacs hatelijke dingen naar me schreeuwde. Ze waren me niet vergeten. Er werd zoveel gemene dingen naar me geschreeuwd. Ik kon er niet meer tegen. Tranen sprongen in mijn ogen, maar ik kon niet weglopen. Ik was vast geschroefd aan de grond.
Reageer (2)
OMG SNEL VERDER ANDERS KOM IK JE ONTVOEREN!! X
1 decennium geledenNeee ahw, zo zielig... : ( en nee ik vind het totaaal niet erg als de hoofdstukjes steeds llanger worden ^^ Snel verder x
1 decennium geleden