Foto bij Chapter 02

It makes your lips, so kissable
And your kiss, unmissable
Your fingertips, so touchable
And your eyes,
Irresistible

Zaterdagochtend: Pff half acht, veel te vroeg. Gisteravond ging ik gezellig met mijn allerbeste vriendin een film kijken. Het was hartstikke gezellig maar nu moet ik dus weer vroeg mijn bed uit want om 9 uur begint mijn training in Rotterdam, die om 11 uur weer is afgelopen.

Als ik thuis kom maak ik een tosti en ga aan mijn huiswerk. De laatste tijd kan ik mij echt niet meer concentreren tijdens het leren maar gelukkig haal ik nog steeds goede cijfers. Als ik al mijn huiswerk heb gemaakt ga ik naar beneden. Vanavond ga ik met mijn vader naar Feyenoord - Ado Den Haag! Ik hoop heel erg dat ik goed zicht heb op Graziano Pellè want hij is super knap!

Als we in het stadion zitten gaan de lichtmasten aan, dat vind ik er altijd zo gezellig uit zien! Er wordt gefloten door de scheidsrechter, de wedstrijd is begonnen. Pellè en Immers trappen af.
De 0-1 wordt al in de achtste minuut binnengeschoten door de spits van Ado Den Haag. Voor de rest gebeurt er erg weinig in de eerste helft.

Het lijkt wel alsof Koeman tegen de spelers heeft gezegd dat ze geen salaris krijgen als ze geen doelpunt maken, ineens wordt de ene na de andere kans gecreëerd maar de doelman van Ado Den Haag houdt de ploeg op de been. In de 70ste minuut is het dan toch raak, op aangeven van Boëtius kopt Pellè de 1-1 binnen. Daarna wordt er alles aan gedaan om de 3 punten in Rotterdam te houden. Uiteindelijk wordt in de blessuretijd de 2-1 binnengeschoten door Janmaat! De Kuip ontploft.

De volgende ochtend kan ik lekker lang uitslapen. In de middag ga ik even langs mijn opa en oma. Als ik terug fiets, fiets ik langs een drukke weg. Ik steek mijn hand uit zodat de auto's zien dat ik rechtsaf sla. Als ik het hoekje om rij zie ik ineens een auto op volle snelheid op mij afkomen. Ik probeer naar links uit te wijken maar dat is de auto ook van plan. Boem, ik voel een pijnscheut door mijn been gaan en val op de grond. Er staan overal mensen om mij heen. "Snel, bel een ambulance." Hoor ik nog in de verte maar dan zak ik weg in een diepe slaap.

Reageer (1)

  • pelle

    Hai guys,
    zou je hier please iets willen schrijven, ik wil graag weten wat ik beter kan doen. Als jullie nog goede ideeën hebben hoor ik het ook graag!
    Thanks x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen