2 - Zeg maar Dave
"Chris Daylon" Chris steekt zijn hand uit. Amy beantwoordt het gebaar.Nadat Chris ze eerder tussen de bosjes had onderbroken, werd Amy naar de geheime basis gebracht: ongeveer een hectare groot, helemaal van hout hoog in de bomen. Het was bereikbaar door een gang die een paar meter verderop was en onder de grond liep. Hij was bereikbaar door een kunststof boomstam op te tillen. Wanneer ze door de gang waren klommen ze op een ladder, aan de binnenkant van een grote holle boom was.
"Goed gedaan Dave!" hij kijkt naar Tim. Hij zat op het kleine zwarte krukje dat naast haar stond. Chris zit op de fauteuil voor hen.
"Maar dit is..."
"Tim Jackson? Wij gebruiken nooit onze echte namen tegenover vreemden." zegt hij. "David Mitchell, maar zeg maar Dave." Dave steekt ook zijn hand uit en lacht. Amy keert zich naar Chris. Dave kijkt haar boos aan.
"Ik zou maar wat aardiger tegen hem zijn, want hij is je partner voor je missie." zei Chris.
"Wat moet ik doen dan?" vraagt Amy.
"We beginnen rustig, vanwege het feit dat je nauwelijks training hebt gehad. Je krijgt dit jaar ongeveer 30 missies, levensgevaarlijk. Als er een probleem is, dan is meneer Mitchell de enige die je kan redden." vertelde Chris. " Ergens in de oude riolering van de stad ligt de basis van iemand die je vaker zult zien. Zijn naam is Josh Geralds. Hij heeft iets uit het plaatselijke museum gestolen, jullie missie is om het ongezien terug te brengen."
"De stad is 400 kilometer naar het Zuid-Oosten." voegde Dave eraan toe.
"Jullie vertrekken morgen. Ik zal mijn assistent even halen om jullie de regels te vertellen."
Er zijn nog geen reacties.