19
Daan en ik lachte en keken elkaar aan. We hadden dan wel niet met elkaar, maar mijn gevoelens voor hem waren echt nog niet weg.
~
'' Dus, wat deden jullie op de gang?'' vroeg ik. '' Wil je wel weten he?'' plaagde Yasmine. '' Ja anders zou ik het niet vragen '' lachte ik. '' Kom we gaan film kijken!'' riep Esmee er boven uit. We knikte en zochten een film uit. Uit eindelijk na een lange discussie werd het ' final destination' de film die ik had uitgezocht. Yasmine ging naast Rein zitten, Rein sloeg zijn arm haar heen, en gingen dichter tegen elkaar zitten. Het zag er zo cute uit. Ik kreeg een kleine steek van jaloerzie. Of was het geen jaloerzie? Misschien is het wel het gevoel van een vriendje, dat ik dat mis. Esmee ging naast Nils zitten, naja, ze zat half op de bank, half op Nils. Dat zag er ook zo cute uit. Ik ging naast Rein zitten, in het hoekje van de bank. De film begon, maar ik kon mijn hoofd er niet bij houden. Was het echt jaloerzie wat ik voelde? En wat deden ze net op de gang? En waarom zoende Daan en ik elkaar bijna? We zijn toch uit elkaar? Zou hij me ook nog leuk vinden? Veel te veel vragen spookte door mijn hoofd. Ik sloot mijn ogen en probeerde maar te slapen. Maar opeens werd ik op m'n schouder aan getikt. Ik schrok wakker en keek op. Het was Rein. '' Je mag wel met je hoofd op mijn schouder liggen hoor, als dat lekkerder ligt?'' vroeg hij vriendelijk. Ik keek naar Yasmine. Maar ze keek niet alsof ze het erg vond. Ze knikte met een lief lachje. Ik legde m'n hoofd op Rein's schouder en probeerde weer te slapen.
Ik voelde iets grootst op me vallen, iets zwaars. Ik deed mijn ogen open en zag dat ik op Daans kamer lag. Ze hadden me zeker gister avond opgetild en hier neergelegd. Ik keek naast me om te kijken wie of wat op me viel. En het was Rein. '' Uh sorry, ik viel uit mn bed boven op jou hahahahaha'' we lachte heel hard, totdat we er achter kwamen dat we iedereen wakker hadden gelachen. Esmee mompelde iets, waarschijnlijk iets dat ze door wou slapen, want ze lag al snel weer te slapen. Daan lach nog te slapen, hij zag er erg cute uit als hij sliep. Ik pakte mijn mobiel en maakte een foto van Daan die sliep. 'Die gaat op twitter!' dacht ik bij mezelf.
@Isaaa_xo: *foto* kijk dan hoe cute @0547Daan slaapt! Hij slaapt zelfs door ons harde gelach heen!
Ik zag dat ik al snel weer werd gelinkt door mainiacs, maar ik ging van twitter af en legde m'n mobiel weg. Ik keek op en zag opeens dat iedereen weg was. Nils, Owen, Rein, Esmee en Yasmine. Alweer? Wat doen ze toch de hele tijd? Daan werd langzaam wakker. '' goeiemorgen slaapkop'' zei ik en knipoogde. Hij keek om hem heen en zag ook dat iedereen weg was. '' Zijn ze alweer weg?'' vroeg hij slaperig. Ik knikte, ik wilde eigenlijk wel weten waarmee ze bezig waren. Ik stond op en deed mijn oor tegen de deur. Ik hoorde ze zachtjes praten. '' Dus dan gaan we ze zo weer koppelen?'' ik haalde snel mijn oor van de deur. Koppelen? Ik weet niet eens of ik dat wel weer wil. Ik vind Daan nog wel leuk, maar als we weer met elkaar krijgen krijgen we weer het gedoe met Nick, en zoenen we misschien weer iemand anders.. '' En? Waar hadden ze het over?'' vroeg Daan. Wat moest ik zeggen? Ik kan niet zeggen dat ze ons willen koppelen. Want dan word deze middag heel ongemakkelijk. '' Uhh..''
Reageer (3)
OMG SNEL VERDER!!!
1 decennium geledenHAHAHAHAHAHA Nu wil ik haar antwoord echt weten ;p Snel verder, echt super goed!!
1 decennium geledenHahaha tja, wat moet je dan zeggen... snel verder x
1 decennium geleden