¤ O23.
~NO POV~
Aangekomen in Parijs stapt de groep studenten uit. Iedereen begaat zich naar de bagagebanden, tot de laatste student zijn of haar koffer heeft. De groep word in vijftien achttallen gedeeld. Miranda en Charleen samen met Simone, Lucy, Amir, James, Luno en Jerilyn. Eenmaal vijftien groepjes gevormd vertrekken ze naar een bus die hen naar het kamp brengt waar ze deze twee weken overnachten. De blokhutten zijn voor 10 man, ieder groepje kan de overige twee bedden gebruiken zoals hun dat willen. De afspraak is natuurlijk om het weer netjes achter te laten als de twee weken voorbij zijn.
Bij de blokhutten aangekomen krijgt elke groep een hut aan gewezen. In deze hutten zitten drie slaapkamers, één voor twee en twee voor vier. Miranda liep voorop in de groep en rent vrijwel direct de tweepersoons kamer in. De andere scheiden zich, jongens in de ene kamer en de meiden in de ander. Per slaap kamer is er ook één sleutel voor de hut. Vergeet je deze, dan ben je afhankelijk van een ander!
Charleen knipt 'em gelijk aan haar sleutelbos, die ze altijd bij zich heeft. Als de groepsleider van ons achttal binnenkomt staan de studenten allemaal in de woonkamer van de hut.
Hij neemt de regels met de groep door, het rooster van de komende 4 dagen, de takenlijst per groep en een corveelijst. Ook wordt het wachtwoord voor draadloos internet gegeven die alleen in de hutten en in de kantine te gebruiken is. Verder zullen de studenten het met 3- of 4G moeten doen.
Na de uitleg wordt er verwacht dat ze voor het eerste avondmaal netjes gekleed zijn want ze eten niet op het kamp, maar in een restaurant aan de rand van Parijs.
~Charleen POV~
Ik trek mijn zwarte H&M jurkje aan met kleine beige vogeltjes, bind een zwarte bandana in mijn haar, trek mijn zwarte ballerina's aan en net als ik mijn tas wil sluiten zie ik het roze doosje met hun foto er op. Het luchtje dat ik van Danique heb gekregen! Ik haal de parfum uit het doosje en spray het op mijn hals. Op mijn polsen kan ook geen kwaad. Ik trek nog een paar armbandjes over mijn handen en een ketting om mijn hals en wandel dan naar de woonkamer. Alleen Simone en Jerilyn zijn nog bezig.
Ik speel wat met een plukje dat ik voor mijn gezicht heb laten hangen. De bus brengt ons door vele kleine dorpjes naar het restaurant. In het restaurant stuur ik Liam een berichtje en dat ie het stil moet houden naar de jongens.
"I'm in France!!" Ik stuur er een Selfie met Miranda achter aan en zet er snel achter aan, "Maar SHHHH tegen de jongens!"
Als ik een bericht terug krijg baal ik kleintjes. "Oeps, Niall zit naast me!"
Het gesprek gaat nog lang door, wanneer ben ik terug, waar land ik, wat ga ik allemaal doen en of ik ze elke avond wil appen. Ook tijdens het eten appen ze constant!
Als die avond iedereen op bed ligt, zit ik in mijn joggings en tanktop op de bank te appen met Niall. De tweede 24 uur zijn aangebroken. 2 Juli alweer.. De twee weken kamp beginnen nu pas echt! De lichten zijn gedempt en Niall vraagt of ie mag face-timen. Ik stuur hem al een verzoek en hij neemt gelijk op.
"Hey Nialler." Zeg ik zachtjes. "Hi Leen!" Hij ziet er droevig uit als ie het licht iets versterkt.
"What's up you?" Vraag ik voorzichtig. "Niks hoor, ik euh.." "He misses you!!!" roept een stem op zijn achtergrond. Niall bijt op zijn lip en trekt een gezicht.
"Awh, you little leprecaun! Ik jou ook.." Ik glimlach verlegen.
Er zijn nog geen reacties.