Part 2
kuss
Ik zie kelly met owen zoenen. Op een bankje. Die mooie kelly waar ik al jaren lang verliefd op ben zie ik zoenend met owen. Mn hart breekt. Ik heb zin om te schreeuwen, maar er komt niks uit mn mond. Tranen staan in mn ogen. Langzaam fiets ik verder naar huis. Steeds langzamer. Na 5 minuten ben ik toch uiteindelijk thuis. Zonder gedag te zeggen ren ik naar boven. Ik begin steeds harder te huilen en pak mn mobiel. Een berichtje van kelly. 'Huh?' zeg ik hardop. 'Wat is er rein?' zegt mn moeder die opeens in de deuropening staat. Snel veeg ik mn tranen weg. 'Oh... eh... niks hoor.' lieg ik. Ze kinkt en loopt weg. Snel bekijk het berichtje. 'Hey rein, ik zag je vandaag nog. Ik zat met owen op een bankje in het park.' Ik wil mn mobiel weggooien maar ik houd me in. Ik voel weer tranen opkomen. Snel weeg ik ze weer weg als er op de deur wordt geklopt. Het is Kim. 'Hey kimmie.' zeg ik met een fake lach. 'Hey reintje. Wat is er nou precies? je ging opeens weg vanmiddag.' Ik slik en vertel nog een keer het verhaal. Ook vertel ik dat ik kelly en owen zoenend gezien heb. Kim weet ook al heel lang dat ik op kelly ben. Ze helpt me overal door heen. Maar of ze me hierdoor heen kan helpen. Dat vraag ik me af.
Er zijn nog geen reacties.