Foto bij you are special (Tom lovestory) 31

Reacties?

De volgende dag, vandaag was de dag van het cheerleaderfeestje. Een jaarlijkse grote gebeurtenis en aangezien je cheerleader bent moet je wel gaan. Je deed je kleren aan en keek in de spiegel. De jongens hadden vandaag een concert dus die konden je niet tegenhouden. Dus dan had je enkel nog Simon en Mathieu maar wonder boven wonder stonden ze niet voor je deur te kamperen. Je zei nog gedag tegen je ouders. Vader: “Ik breng je wel.” Jij: “Dankje pap.” Je stapte in zijn auto en toen reed hij door. Vader: “Hoe gaat het nu tussen jou en Ellen?” Jij: “Niet zo goed, ze negeert me en krijgt nu zoveel aandacht.” Vader: “Ik ben blij dat jij nog altijd mijn kleine meisje bent.” Jij: “Pa! Zo klein ben ik niet meer!” Je vader grinnikte even en stopte aan de parking op school. Je stapte uit en liep snel naar binnen. Binnen zag je een man in de gang staan. Je had hem nog nooit gezien. Man: “Mag ik je iets vragen?” Jij: “Ja doe maar.” Man: “Ik ben Peter, dat meisje op de foto, ken je haar?” Jij: “Ik ben Kelly, dat is Ellen waarom?” Peter: “Ze redde een man zomaar uit de brand, weet je waar ze is?” Jij: “Geen idee maar ik moet echt gaan, dag Peter.” Je stapte snel weg en liep een andere gang in, richting de kleedkamer van jullie. Je deed de deur open en hoorde iemand roepen. Je keek verbaast rond en zag een man die Ellen tegen een muur liet zweven. Je ogen werden groot en liep op de man af, je wou hem juist een trap verkopen maar toen vloog je met een vaart weg en knalde ergens hard tegen waardoor je bewusteloos viel. Toen je terug wakker werd zag je dat jou wond begon te genezen en keek toen op bij het gekrijs van Ellen. Je keek op en zag hoe er een snee steeds groter en groter werd op haar voorhoofd. Toen stopte het gegil en zag je haar ogen sluiten. Je wou stil wegsluipen maar de man draaide zich met een ruk naar jou om. Hij keek naar jou wond die aan het genezen was en kreeg toen een enge lach op zijn gezicht. Je draaide je om en liep snel weg. In de gang zag je Peter staan. Jij: “Ren!” Peter kwam naast je rennen. Peter: “Jij bent het! Jij bent de cheerleader!” Je keek hem bang aan. Peter: “Ik kom om je te redden. Loop verder dan hou ik hem tegen.” Je stopte met lopen en keek hem verbaast aan. Peter: “Save the cheerleader, save the world.” Je ogen werden groot en daarna zette je het op een rennen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen