(door Britney)
Het is avond. Nou ja, dichter bij middernacht eigenlijk. Morgen is het vrijdag. Dan gaan we voor de laatste keer terug naar RMA dit jaar. Ik heb zin om iedereen terug te zien. Ik zou moeten slapen maar ik lig nog met Nils te sms'en. Leuke hobby.
'Silke is in slaap gevallen xxx' stuurt hij me. Natuurlijk niet echt interessant maar wat moet hij anders schrijven midden in de nacht?
'Ik niet xxxx' antwoord ik.
'Hha, ik ook niet. Ik sms xxxx'
Ik doe mijn oortjes in en luister muziek. Ondertussen vliegen mijn vingers razendsnel over het klavier van mijn mobiel.
'En ik luister muziek :) Hgh? xxxxxxx', vraag ik (voor de zoveelste keer).
'Hetzelfde als 40 seconden geleden xxxx' Tja...
'Ik wou dat je bij me was. You're the best!!! xxxxxx', sms ik.
'Ahw, thnx, je bent lief! You light up my world whit only a smile!!! xxxxx'
'... Je bent niet alleen, ik zal er voor je zijn... xxxx'
'Zin om terug te keren naar RMA?'
'Best wel xxxx'
'Ik ook. Zeker omdat ik met jou naar het bal ga! xxxx'
'Cutie'
'*bloos* xxxx'
'LOL ly'
'Ly 2 xxxx'
'Morgen zien we elkaar weer!!! xxxxxxxxxxxx'
'Yeah! Eindelijk! Heb je zo gemist! xxx'
'Ik ben moe. Slaapwel, Nils, doe Silke de groeten van me. Droom lekker! Tot morgen! lyvm xxxxx'
'Lyvm2 tt morgen xxxx' Met mijn hoofd op mijn mobiel val ik in slaap.
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(nog steeds Britney)
Ik word wakker met een mobiel met een platte batterij. Blijkbaar heeft hij de hele nacht door muziek gespeeld. Oeps. Ik stap uit mijn bed, doe de gordijnen open en stap naar de keuken.
"Goeiemorgen, mam, pap", zeg ik slaperig.
"Goeiemorgen, Britney, vandaag mag je terug naar school", zegt mijn mama lacherig. Ik ben direct klaarwakker. Vandaag zie ik iedereen weer!
(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)
(nog steeds Britney)
De auto stopt voor RMA. Ik zeg mijn ouders gedag, pak mijn gerief uit de koffer en ren naar binnen. Op de gang kom ik de tweeling tegen.
"Hey, Lijn, hey Roos!", roep ik vrolijk uit.
"Ik heb je de voorbije twee maand geen enkele keer zo happy gezien als vandaag!", merkt Rosanne verbaasd op.
"Nils en Silke zijn broer en zus. Alles is goed! Ik vertel het jullie later wel uitgebreid!", gil ik en ik ren naar onze kamer waar Silke al wacht. Ik omhels haar.
"Waar is Nils?", vraag ik. Ze lacht.
"Op zijn kamer, denk ik." Ik ga naar hem toe en val hem in de armen.
"Nils, lieverd, wat heb ik je gemist!", zeg ik.
"Ik jou ook", antwoord Nils. Ik ben zo gelukkig.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen