1.
'Daar ben je.' Hotch keek op van het dossier toen Spencer Reid de vergader zaal in liep.
'Je bent laat Kid.' Morgan grijnsde. 'Dat is niets voor jou. hoe was het?'
Reid negeerde Morgan en schoof haastig aan. 'Sorry,' mompelde hij en hij boog zich over het dossier.
Jeniffer Jareau porde Prentiss in haar zij en grinnikte. 'Hij wordt misschien eindelijk volwassen.'
zij en Prentiss lachte totdat Hotch met een iets harder "Garcia, wat heb je" dan normaal het hele BAU team stil kreeg.
Garcia, met haar opvallende uiterlijk, gaf snel een korte samenvatting over wat ze al besproken hadden voordat Reid binnen kwam.
'Een of andere griezel vermoord junkies in Shreveport, Louisiana. in de afgelopen maand zijn er al 6 verslaafden dood gevonden.'
'Hoe weten we of het de zelfde dader is?' Reid keek op.
'Kijk maar in het dossier.' Garcia wees met haar pen vol glitters naar het mapje.
Reid bladerde snel door het papierpakketje heen naar de foto`s van de doden.
alle slachtoffers zaten onder de diepe wonden, duidelijk gemaakt door een smal en scherp voowerp. maar het opvallendste waren de sneeën op de polsen.
I lost
Reid slikte. uitgerekend nu kreeg hij zo`n zaak op z`n bordje. hij maande zichzelf rustiger.
ze mochten niets doorkrijgen.
'Ga naar huis, pak jullie spullen.' Hotch stond op.
'Hoe laat vertrekken we?' Rossi dronk haastig zijn koffie op. 'Binnen een half uur.' Hotch was de kamer al uit.
Reid deed haastig het dossier in zijn tas en hoopte dat niemand zijn trillende handen zag.
als laatste vertrok hij uit de vergaderkamer, en knalde bijna tegen Derek Morgan op.
'Waar dacht je heen te gaan?' Morgan grijnsde. 'Ga je me nog vertellen wie het was?'
Reid liep stevig door. hij had geen zin in een gesprek met Morgan en bovendien, er was niemand.
'Nou?'
'Er is niemand Morgan. ik was gewoon te laat.' haastig liep hij verder.
hij hoorde hem lachen. 'Je kan het me gerust vertellen hoor.'
'Er is echt niemand, echt.'
Morgan sloeg hem op zijn schouder. 'Nou, ik weet het niet hoor, Kiddo. je ziet er moe uit.'
lachend liep Morgan naar het koffiezetapparaat.
Er zijn nog geen reacties.