-013-
POV Iris
'Ik ga niet reageren' zeg ik. 'De afgelopen weken was mijn leven al een grote puinhoop, ik kwam naar Eindhoven en moest nieuwe vrienden maken. Net nu dit alles voorbij is ontmoet ik Rein'. 'Ik vind mijn leven zo ook prima en hoef niet perse DE REIN als vriendje'. 'Er lopen genoeg jongens rond waar niet honderden meisjes achteraan zitten'. Olivier kijkt me grijnzend aan 'Ja maar DE REIN vindt jou wel leuk en zal er alles aan doen om je te vinden'. 'Ach het moet op een of andere manier toch lukken om niet gevonden te worden'. 'Als je zeker weet dat je het niet wilt ga ik je helpen'! Ik knik waarna Olivier roept 'High Five team O.M.S.'. Ik geef hem een high five maar kijk hem raar aan 'O.M.S?' 'Jaa Ontloop MainStreet'. Ik grinnik en laat Julia via app weten dat ik niet ga reageren. Gelukkig begrijpt ze het en zal ze verder ook niet aangeven dat die mobiel tot mij behoord. Ook heeft ze ons vriendengroepje geappt zodat die ook niets vertellen. Ik leg mijn mobiel weg nadat ik de twitter-app van mijn mobiel heb verwijderd. Ik weet hoe dat gaat op twitter wanneer er nieuws over Mainstreet is wordt je hele tl vol gespamt. Op dit moment heb ik echt geen zin om te lezen wat de mainiacs nu weer vinden. Dus besluit ik maar mee te kijken naar de Actiefilm die Kyan en Olivier volgen.
Ik hoor de voordeur open gaan en niet veel later verschijnen pap en Louis in de kamer. 'Hoe was het vraag ik belangstellend'? 'Ja ging goed waarschijnlijk moeten we nu vaker naar Amsterdam voor de zaken'. Ik knik en sta op om naar boven te gaan. 'Jongens ik ben moe ik ga slapen' zeg ik en loop de trap op. Ik doe mijn pyjama aan en poets mijn tanden waarna ik in mijn bed ga liggen. Maar het ergste is dat ik maar niet in slaap kan vallen. Ik hoor de anderen inmiddels ook al naar boven komen om te slapen. Maar ik zelf lig nog steeds wakker. Wat zou Rein van plan zijn als hij me niet kan vinden? Wat zullen de Mainiacs vinden? Hoelang moet ik het nog verzwijgen? Allerlei vragen spoken door mijn hoofd maar komen uiteindelijk bij 1 persoon uit. Rein. Ik pak mijn mp3 en oortjes van het nachtkastje af en ga muziek luisteren, daar wordt ik altijd rustig van en ik hoop dat het dit keer ook werkt. Met mijn oortjes in ga ik terug liggen voor me uit staren en denk ik aan de tijd die nog gaat komen.
Reageer (4)
Echt goed geschreven! Snel verder x
1 decennium geledenIk kan eiwig zo doorgaan ehhhh x
1 decennium geledenVerderr x
1 decennium geledenSnel verderrrr ! NUU xx
1 decennium geleden