Nieuw stukje :)

POV Iris

'Gewoon kijken wat ze te vertellen hebben, misschien is het wel heel iets anders' stelt Olivier me gerust. Ik kijk naar de vier jongens op de televisie waar Daan begint te vertellen.

'Vanmiddag waren wij in Eindhoven op de schaatsbaan en toen is Rein tegen een meisje op geknald. Hij voelde meteen een grote klik tussen hun twee en wil haar graag beter leren kennen'. Nils komt er tussen: 'Eigenlijk is hij gewoon hopeloos verliefd'. Daan grinnikt even maar gaat dan verder waar hij gebleven was: 'wij vinden het niet leuk om Rein zo verdrietig te zien en willen graag dat hij de kans krijgt om haar beter te leren kennen'.... Daan kijkt naar Nils die het van hem overneemt: 'Er is alleen 1 probleem we weten niet veel van haar, alleen dat ze Iris heet. Nu kunnen we elke Iris in Nederland uitnodigen voor een gesprek alleen ik vrees dat we in juni dan nog steeds bezig zijn. Dus hebben we anders bedacht'. Owen richt zich nu op de camera: 'We hebben deze mobiel op de plek gevonden waar Iris tegen Rein is op geknald. Maar helaas konden we niet gewoon een contact bellen om te vragen waar we de eigenares kunnen vinden. Op de mobiel zit een wachtwoord. Als jij het wachtwoord weet, zijn we waarschijnlijk naar jou opzoek. Daarom kun je het wachtwoord opsturen naar dit email-adres'. Onderin het beeld verschijnt een email-adres. 'Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je Iris kent, en haar mobiel dus ook. Als dit het geval is willen we je vragen of je ook contact met ons op wilt nemen. We zullen de mobiel nog even laten zien'. Daan pakt een witte mobiel van een tafeltje naast hem. 'Het is op zich best een opvallend hoesje van de Eiffeltoren, dus herken je hem neem contact met ons op dan kun jij ons naar Iris leiden. Die ons het juiste wachtwoord kan geven.'

'We hebben ook nog een boodschap voor alle mainiacs' Daan kijkt weer de camera in. 'We weten dat sommigen het niet leuk vinden dat Rein nu verliefd is omdat jullie graag zelf ook het vriendinnetje van Rein willen zijn. Maar Rein heeft zijn eigen leven en kiest dus ook zijn eigen vriendin. Het enige wat jullie horen te doen is, hem te steunen met wat dan ook, dus ook met dit. Wij zouden het heel leuk vinden als jullie helpen met zoeken. Zo kan Rein ook gelukkig zijn en leven jullie in een gelukkige mainiac-familie'.

Rein heeft de hele uitzending alleen nog maar voor zich uit gestaard. Nils stoot hem aan 'Misschien moet jij ook nog even wat zeggen'. Hij knikt 'Iris als je kijkt, wil je dan alsjeblieft reageren, het spijt me dat ik je omver geschaatst heb. Maar ik ben blij dat ik jou daardoor heb leren kennen. Wil je alsjeblieft reageren ook als je mij niet leuk vind, dan krijg je op z'n minst je mobiel terug'.

De Camera schakelt weer over naar de RTL-studio. Waar Albert Verlinde nog 1 keer een oproep doet om te reageren als je de mobiel herkend waarna hij doorgaat met het volgende stukje. Justin Bieber verschijnt in beeld en Ollivier zet de tv wat zachter. 'En wat nu'? vraag ik lichtelijk in paniek. 'Geen idee, licht eraan wat jij wilt, als jij Rein beter wilt leren kennen zou ik reageren maar als je het liever laat zoals het is zou ik niets doen'. Ik denk even na maar uiteindelijk weet ik wat ik het beste kan doen.

Reageer (2)

  • JustEsmee

    Leuk! Snel verder! X

    1 decennium geleden
  • UrWishhx

    LEUKK , Snel verder eahhh ! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen