Ik ga bij hem liggen en voordat ik het weet zoenen we.

Me gedachte slaan op hol. Wat betekend dit?



Daan stopt niet meer met zoenen en trekt me steeds dichter tegen zich aan. Langzaam verwijderd zijn hand onder mijn shirtje. Direct druk ik hem terug. "durf je niet ofzo"lacht Daan. "Je hebt het toch al wel gedaan Eef". Moment stilte. "Weet je best daan" ik draai me om. "truste". Daan zucht en zegt dat ik beter bij Rein kan gaan liggen. Ik kijk hem raar aan. Duizenden gedachten knappen kapot. Hij wilt me alleen, alleen voor seks. Ik twijfel geen moment en stap direct het bed uit. "je weet dat Rein hetzelfde wilt" vraagt daan. Je kunt beter bij mij blijven, dan lig je teminste nog een beetje veilig. En het was echt niet zo bedoeld Eef. "Ik liet me gewoon even gaan, snap je uh, uh geen vriendin je weet wel"stottert Daan. Ik raak helemaal in paniek en begin bijna te huilen. "ik ik wil naar huis daan" zeg ik half huilend. Daan trekt me op bed en knuffelt me. "eef het was toch niet zo bedoeld we zijn toch beste vrienden" "of niet dan Eeffie". Ik zeg helemaal niets en ga liggen. "geen vrienden?" vraagt Daan. "Je laat je toch niet gek maken door een keer zoenen Eva". Ik kan geen woord uitbrengen.

"ik denk dat ik je leuk vindt"
het is eruit voor ik het besef.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen