Foto bij Flashback

Mijn eerste hoofdstuk. Tips? GRAAG!

Ze galoppeerde door het mooie landschap. De zon brandde op haar gezicht, en de wind suisde langs haar gezicht. Ze vond het heerlijk om op haar paard, Leon te rijden, hij begreep haar zo goed. Hij wist precies wat ze wilde, en hij had haar leven gered.
Ze wist het nog goed. Hoe haar moeder haar om vergiffenis vroeg, omdat ze er nooit was voor haar dochter. Haar moeder huilde zoals ze nog nooit had gedaan. Maar Seline wist heel goed dat haar moeder niet huilde omdat het haar speet. Haar egoïstische moeder, huilde omdat ze niet dood wilde gaan. Ze wilde mee met Seline. Ze wilde samen met Seline op Leon zitten, en dan overleven. Maar Seline liet dat niet toe hoor, Seline wist dat Leon haar moeder haatte.
Leon haatte haar moeder, omdat haar moeder altijd zo gemeen deed. Haar moeder sloeg Leon soms, omdat hij per ongeluk iets kapot had gemaakt.
Seline wist dat als haar moeder mee zou gaan op Leon, ze allemaal dood zouden gaan. Leon was eigenwijs, en wist wat hij wilde. Dat is een van zijn eigenschappen waar Seline van hield. Seline maakte Leon duidelijk dat ze snel moesten vertrekken. Leon rende zo snel hij kon, weg van de vuurstorm die hen naderde.
Haar kater, Samuel, stak zijn hoofdje uit de tas van Seline. Seline had hem nog nooit zo bang gezien. Toen hij duidelijker zicht had op de vuurstorm werd hij hysterisch. Hij viel uit de tas, en belandde op het droge gras tussen de bomen. Seline wilde achter hem aan gaan, maar wist dat dat haar dood zou zijn.
Ze wist nog hoe boos ze was op Samuel, dat hij haar zomaar in de steek liet. Seline hield net zo van Samuel als van Leon.
Altijd als Seline gelijk naar haar kamer ging na school, liep Samuel met haar mee. Samuel keek haar dan troostend aan en ging op haar schoot zitten. Samuel hielp Seline altijd in zware tijden. Daarom zal ze Samuel nooit meer vergeten.

Seline's ogen werden nat toen ze aan school dacht, school was verschrikkelijk. Iedereen op school had een hekel aan haar. Omdat haar moeder een vriendin heeft vermoord na een uit de hand gelopen ruzie, waarom Seline de schuld kreeg van alles kon ze niet begrijpen.
Haar moeder was een keer niet uitgenodigd op een belangrijk feest, ze was absoluut niet blij. Die vriendin zei dat het om een misverstand ging, maar Seline's moeder wist wel beter. Seline's moeder heeft veel mensen tegen die vriendin opgezet. Die vriendin was woest, en heeft uit wraak de kledingkast van mijn moeder in brand gestoken. Hoe ze binnen is gekomen is nooit bekend geworden. Maar dat Seline's moeder kookte van woede, was een feit.
Seline's moeder was een enorme diva, haar kleren waren alles voor haar. Ze had bij elke speciale gelegenheid weer een andere Gucci jurk aan. Seline wist niet hoe haar moeder aan al dat geld kwam, aangezien ze zelf altijd in vieze oude kleding moest lopen.
Op een avond, toen Seline's moeder veel te veel gedronken had, zag Seline haar uit huis lopen. Ze wist niet precies wat haar moeder heeft gedaan, maar ze wist wel dat haar voormalige vriendin de dag daarna morsdood was.
Seline vond het zielig voor de dochter van de vrouw, want die moest nu leven zonder haar moeder. Seline had nog geprobeerd haar te troosten, maar ze liet het niet toe. De dochter van de vrouw, Chantal, had Seline een klap in haar gezicht gegeven. Dat was het moment, waarop alle haat begon.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen