New school....
Therese hieerr ik ga nu schrijven
BTW: Ik heb dislectie dus neem me kleine foutjes niet kwalijk esmee heeft het niet.
sam pov:
's ochtens hoor ik dat irri ding dat ze een wekker noemen. Ik doe mijn ogen open, en kijk rond dit is niet mijn kamer. Na even na te denken kom ik er achter dat dit mijn nieuwe kamer in Atlanta is. Snel sta ik op want vandaag is de eerste dag op school. Ik loop naar mijn kast waar nu al mijn kleren in hangen. Ik pak er een wijde bermuda uit je weet wel zo'n ding dat avril lavinge in skater boy aan heeften een strak topje. Daar na loop ik naar de badkamer en doe snel wat maskara op ik ben niet zo van de make-up ik vind het onzin, ik ben geen levende schmink pop. Als ik beneden kom zie ik dat het al 8 uur is. Snel schiet ik in mijn afgetrapte all stars. Ik pak snel mijn fiets en trap ik zo snel als ik kan naar school, want ik ben al laat. Als ik op school aan kom moest ik zo'n "vissekom"-je weet wel zo'n ding waar de congerge in zit- zoeken van mijn vader. Na een tijdje zoeken heb ik de "vissenkom" gevonden. Daar krijg ik zo'n blaadje in mijn handen geduwt en er word gezegt dat ik even moet wachten. Na een tijdje komt er een man binnen gelopen. Hij loopt recht op mij af en zegt" Jij moet samantha zij" ik kreun en zeg"sam""wel, oke sam ik breng je ff naar je nieuwe klas" we lopen dor een einde lose gang. Opeens staan we stil voor een deur. Hij klopt op de deur en doet hem open.....
volgende deel voor jou esmeetje
xxxx
Reageer (4)
die foutjes zijn echt maar heel erg klein, valt niet op, lees je idd overheen
1 decennium geledenBTW: een leraar die 'ff' zegt, hihi:$
heeee.
1 decennium geledennou ik vind het goed geschreven hoor!
en over die kleine foutjes lees je zo heen.
x
bermuda is een land heb even op google gekeken echt leuk jo
1 decennium geledenverder
1 decennium geleden