POV Celine


Langzaam word ik wakker. Ik kijk op m'n mobiel en het is pas half 9. Ik kijk of ik wat berichtjes heb en beantwoord ze. Als ik zie dat owen online is begin ik tegen hem te praten. Na een tijdje gepraat te hebben vraagt hij of ik vandaag naar Eindhoven kom. Ik heb toch niks te doen dus zeg dat ik het goed vind en dat ik me zo klaar ga maken en dan rond de middag op het station in Eindhoven ben. Een half uurtje later ben ik klaar met alles en loop richting het station in Amsterdam. Daar pak ik de trein naar Eindhoven.

*3 uur later*

''Station eindhoven'' word er omgeroepen. Ik sta op en ga bij de deur staan. Als de trein eenmaal stil staat stap ik uit en kijk om me heen of ik owen ergens zie. Door al die drukte zie ik natuurlijk niets en besluit dus om naar de uitgang van het station te lopen. Ik krijg een appje van owen dat hij al bij de uitgang staat. Als ik de uitgang uitloop zie ik hem niet staan. Ik kijk om me heen maar zie owen echt nergens. Maar dan word ik opeens van achteren geknuffeld. Ik draai me om en roep ''OWENNNN'' en knuffel hem. ''Jaja ik hoef niet doof te worden hoor'' zegt hij nep boos. En we beginnen allebei kei hard te lachen. Na 5 minuten gelachen te hebben nemen we de bus richting owen z'n huis. Als we daar zijn stel ik me voor aan z'n ouders. Er komt opeens een klein schattig meisje op me afgerend ''Haaaaiii'' zegt ze lief. ''Hee, ben jij het zusje van owen?'' zeg ik lief en glimlach. ''Jaaaaa ben jij z'n vriendinnetje?'' Ik begin te lachen en zie dat owen rood word. ''nee haha ik ben owen z'n beste vriendin'' antwoord ik. Ik zie dat owen een glimlach op z'n gezicht krijgt. Hij stelt voor om te gaan zwemmen. ''Ik vind het goed maar owen ik heb uh geen bikini?'' hij kijkt bedenkelijk en antwoord ''Uhm ik heb er vast nog wel 1 ergens liggen'' Hij rent naar boven en blijft wel meer dan een half uur boven. Ik besluit dat ik maar even ga kijken. Als ik boven kom hoor ik dat owen aan het bellen is. ''Oh wacht, hier is ze ik geef haar wel even'' hoor ik owen zeggen en dan krijg ik opeens z'n telefoon in m'n handen gedrukt.''Uh hoi met celine?'' zeg ik. ''Heee met rein, owen zei dat jullie gingen zwemmen en ik vroeg me af of ik en een vriendin ook mee mochten?'' vraagt rein. ''Ik vind het goed haha dan zie ik jullie straks wel denk ik'' zeg ik. ''Tot straks'' Ik geef de telefoon terug aan owen en zeg dat ik me even om ga kleden. Een half uurtje later zitten we op de fiets naar het zwembad. Ofnja ik achterop bij owen. We zijn al bijna 3 keer gevallen. Maar na een half uurtje fietsen zijn we veilig bij het zwembad aangekomen. We lopen naar binnen en we hebben afgesproken dat we elkaar weer zien bij de duikplank. Als ik even later het zwembad inloop en naar de duikplank loop zie ik owen rein en een meisje al staan. Ik loop er naar toe en zeg ''Hee'' ze begroeten me allemaal terug en ze willen met z'n allen van de glijbaan.

*2 uur later*

Het is echt gezellig met z'n allen. We hebben net met z'n allen wat gegeten en gaan nu weer met z'n allen van de glijbaan af. ''Celine, wil je een keer met mij samen?'' vraagt rein. ''ja hoor tuurlijk'' antwoord ik en glimlach. Rein komt achter me zitten en slaat z'n armen om m'n buik heen. Daar gaan we. Opeens zitten we stil. Rein heeft zich vastgeklemt aan de zijkant. Ik draai m'n gezicht om en kijk hem vragend aan. Hij komt dichter bij en we zoenen. Ik ga mee in de zoen maar bedenk me dan wat ik aan het doen ben. Ik ken rein nog maar net? Ik duw me van hem af en ga zo snel mogelijk de glijbaan af. Als ik eruit ben ren ik zo snel mogelijk naar de kleedkamers droog me snel af en kleed me aan en ren zo snel mogelijk weg. Weg van hier. Weg van rein. Ik pak de bus naar het station en als ik op het station ben spreek ik de voicemail van nils half huilend in ''N-nils i-ik ben n-nu in Eindhoven, k-kun je me op k-kunnen halen bij het s-station in A-amsterdam?'' Ik pak de trein richting amsterdam en zet m'n mobiel even uit. Ik heb even geen zin in al dat gezeik..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen