POV Celine


Ik val kei hard op de grond en staar nils met open mond aan. Hij pakt m'n hand en trekt me omhoog. Ik kijk hem nog steeds met open mond aan. ''Schat je mond staat open'' zegt hij en doet m'n mond dicht. Ik word rood. ''Nils kunen we even praten?'' Ik kijk hem twijfelend aan. ''Uh ja is goed hoor, laten we even naar de kleedkamer gaan'' zegt hij en loopt richting de kleedkamer. Ik loop er langzaam achteraan en als we eenmaal in de kleedkamer zitten pakt nils m'n handen en begint te praten. ''Celine, het was echt een grote fout dat ik met Dyone zoende want ik had haar meteen weg moeten duwen. En ja ik weet dat we niks hebben en gewoon vrienden zijn maar je betekent echt heel voor me en ik wil je echt niet kwijt. Dus alsjeblieft wil je het me vergeven?'' Ik heb tranen in m'n ogen door al z'n lieve woorden en bijt op m'n lip om niet te gaan huilen. ''Nils, het deed me gewoon pijn om je zo met haar te zien want ze is DE bitch van de school en ja je verdient gewoon veel beter'' zeg ik en hij begint te glimlachen en er komt een ''awh'' uit z'n mond. ''Maar nils, natuurlijk vergeef ik het je. Ik ken je nog niet zo lang maar je bent nu al zo speciaal voor me en ik wil jou ook niet kwijt'' Ik geef hem een dikke knuffel. ''Laten we weer terug gaan naar de rest want ze zullen vast ongerust zijn'' stelt nils voor. Hij pakt m'n hand en samen lopen we terug naar de anderen. Als de jongens ons zien kijkt owen ons aan van 'ahw wat schattig.' maar rein en daan kijken me minder blij aan. Zouden daan en rein me leuk vinden? Nee joh haha, mij leuk vinden? Ik, celine? nee dat kan niet. Ik laat snel nils z'n hand los en stel voor om maar eens te gaan want de moeder van nils staat al op ons te wachten. We stappen de auto in en dit keer ga ik bij owen op schoot zitten want die is de enige die nog een beetje normaal tegen me doet. Als je snapt wat ik bedoel. Hij heeft de hele terugweg z'n armen om me heen geslagen echt lief. Als we bij mijn huis zijn stapt iedereen uit en wisselen we nog nummers uit. Ik geef rein owen en daan een knuffel en van nils krijg ik nog een kusje op m'n wang. Ik zeg ze gedag en loop dan naar binnen. Als eerste krijg ik een appje van owen. ''Owen: hey beautiful x '' en meteen daarna ook een appje van daan en rein ''Rein: heyy beauty <3'' ''Daan: Celinee ! xx'' Ik antwoord ze allemaal even terug het is een standaard gesprek. En na een halfuurtje loopt het gesprek alweer dood. Behalve bij owen we hebben het super gezellig. En ik voel dat ik echt een speciale band met hem heb. Ik bedenk me opeens dat ik nog moet eten dus besluit maar om pizza te bestellen. De hele avond heb ik me verveeld en maar een beetje tv gekeken. Als ik op de klok kijk is het al half 1 dus ik besluit ik maar om naar bed te gaan. Ik loop de trap op richting de badkamer en haal daar m'n makeup eraf en ik poets m'n tanden. Dan loop ik naar m'n kamer, trek daar m'n pyjama aan en ga in bed liggen. Ik begin na te denken. Hoe zou het nu met oma gaan? Zou nils me wel echt leuk vinden? Vind ik nils ook leuk? Waarom deden rein en daan zo? Met al die vragen in m'n hoofd val ik in slaap...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen