Part 9.
POV Nils
Ik roep Celine haar naam nog maar ze is al naar buiten gerend. Ik wil haar achterna rennen maar word tegen gehouden door daan die zegt dat ik maar beter hier kan blijven. Hij zegt dat hij wel even gaat kijken wat er met haar is. Ik zie hem naar buiten rennen en de straat over steken. Ik ga op de bank zitten. Het meisje waar ik mee gezoend heb is langs me komen zitten. Ze slaat een arm om me heen. Ik sla hem meteen weg en sta op. Ik kan dit even niet hebben en moet tot rust komen. Ik loop richting de wc en sluit mezelf op. Ik begin zachtjes te huilen. Waarom heb ik dit gedaan? Ik vind celine leuk..
POV Celine
Ik zit nog steeds ineengedoken op het bankje in het park. Ik weet geen eens is waar ik ben want ik ken deze stad niet eens. Maarja het boeit toch niemand dat ik weg ben. Niemand komt me zoeken. Nog geen 5 minuten later hoor ik dat iemand m'n naam roept ''CELINE WAAR BEN JE ?!'' het is daan. Ik kijk op en zie hem verderop mijn kant op komen rennen. Hij komt langs me zitten en verteld dat iedereen heel ongerust is. Hij klinkt boos.. de tranen lopen weer over m'n wangen. Hij trekt me in een knuffel en troost me. ''Wat is er gebeurd of wil je me dat niet vertellen?'' hij kijkt me lief aan. Ik knik en zucht een keer en begin te vertellen ''Nou nils heeft me laatst verteld dat hij me leuk vond maar ik zei dat ik het nog niet wist omdat ik hem alleen ken van mainstreet. Alleen nu begon ik dus gevoelens voor hem te krijgen. Zoent hij met DE bitch van de school. En het raakte me gewoon. we zijn gewoon vrienden maar ja ik vind hem denk ik toch leuk..'' daan kijkt me met medelijden aan ''Awh, hij vind je echt leuk geloof me. Hij heeft zoveel spijt, hij wilde achter je aanrennen en volgensmij is hij heel verdrietig nu.'' Ik kijk daan verbaast aan ''Ohw maar hij heeft me wel gekwetst enzo..''. ''Ja dat snap ik celine maar dit kan niet altijd zo door blijven gaan. Je hebt nog geen relatie met hem dus hij mag in principe doen wat hij wilt.''.''Hmm ja oke klopt, ik voel me nu best dom'' en ik begin te blozen ''Je bent leuk als je bloost'' nu begin ik nog erger te blozen. Daans gezicht komt dichterbij en hij probeert me te zoenen. ''DAAN, wat doe je ?!'' roep ik. ''U-h-uhhh s-sorry'' Ik sta op en ren weg richting het concert gebouw. Ik ren naar binnen en knal kei hard ergens tegen op. Het is nils..
Er zijn nog geen reacties.