POV Celine


Ik loop de andere kant op en herinner me weer waar ik gelopen heb. Naar een halfuurtje gelopen te hebben, heb ik m'n straat weer gevonden. Ik loop richting de voordeur het grindpad op. Als ik voor de deur sta hoor ik geschreeuw en gehuil. Ik open de deur langzaam en hang m'n jas op de kapstok. Ik denk dat ik pap en mam beter even niet kan storen en loop dus maar de trap op richting m'n kamer. Ik ga op m'n bed zitten en kijk of ik nog wat berichtjes heb. *2 gemiste oproepen van jesse<3* SHIT ! ik heb jesse vergeten te bellen. ik druk op bellen ''gvd neem op'' mompel ik.

J; CELINE OMG !
C; JESSE, sorry sorry dat ik niet heb gebeld ik was het vergeten..
J; maakt niet uit ! ik maakt me alleen zorgen om je, omdat je niet opnam en niet reageerde op m'n berichtjes
J; Heb je trouwens m'n cadeautje al uitgepakt en m'n brief al gelezen?
C; huh?
J; Die ik je gaf toen je wegging..
C; ohja sorry ! ja, nee die heb ik nog niet uitgepakt of gelezen..
C; SORRY SORRY !
J; maakt niet uit hoor haha, app me maar als je het uitgepakt en gelezen hebt, want ik moet gaan, ik mis je !
C; is goed lieverd ! ik mis je ook
J; doei ! ik hou van je
C; ik hou van je !

Ik beeindig het gesprek en pak m'n laptop van m'n bureau en ga op m'n bed zitten. Ik hoor de deurbel gaan en hoor beneden een bekende stem..

POV Nils

Celine is een leuk meisje. Ugh waarom gaf ik haar alleen een knuffel ? Mja misschien wil zij wel niet meer ofzo. Ik bedenk me en loop terug naar het speeltuintje of nja ren. Als ik daar aan kom zie ik niemand meer staan. ''shit'' mompel ik. Ik loop de andere kant op en zie haar lopen ik volg haar op een afstandje naar haar huis. Ik zie haar voor een deur staan en hem openen. Ik blijf nog een half uur op een afstandje staan als ik opeens een jongen naar haar voordeur zie lopen. zou dat haar vriendje zijn? Hij belt aan en de deur word geopend, meteen daarna gaat hij weer dicht. Ik raap al m'n moed bij elkaar en loop richting de voordeur. Ik bel aan en een man doet open. ''U-uhm is C-celine thuis?'' stotter ik. ''Ja hoor, loop maar naar boven ze is op haar kamer.'' Ik loop langzaam de trap op en zoek haar kamer. Ik doe een deur open, nee daar is ze niet. De volgende deur. Nee ook niet. Dan de laatste deur. Ja. M'n ogen worden groot als ik zie wat daar gebeurd...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen