Part 3.
POV Celine.
Ik klik op m'n dm en zie dat hij heeft gestuurd ''heyy, sorry dat ik tegen je aanliep in de winkel !'' m'n hart begint sneller te kloppen en ik antwoord uiteindelijk ''hee, maakt niet uit hoor haha ! ik keek zelf ook niet echt uit '' we dmen nog even over van alles en nog wat maar dan moet ik eten en stuur hem een dm ''sorry ik moet eten ! spreek je morgen weer xx'' Ik sluit m'n laptop af en loop de trap af. Als ik beneden kom zie ik dat er al veel meubels zijn uitgepakt. ''Lieverd, wil jij even de vorken en messen pakken?'' Ik loop naar het aanrecht en trek een la open. De verkeerde. Ik trek weer een la open. Hebbes ! Ik pak snel even 3 messen en 3 vorken want m'n broertje is nog bij m'n opa en oma. Ik loop weer naar de keukentafel en dek de tafel. Ik ga zitten en begin te eten van m'n frietjes. ''Wil je anders even de buurt verkennen zo? het is toch nog lang licht en als er iets is of je bent de weg kwijt kan je altijd even bellen?'' vraagt mam. Ik krijg een glimlach op m'n gezicht en begin met volle mond te praten ''I-wss goew-dd''. ''hey celien, eet wel even eerst je mond leeg !''. ''sorry pap..'' Ik eet snel m'n frietjes op en ren dan de trap op richting de badkamer. Ik doe even snel m'n haar en makeup en pak dan m'n mobiel en wat geld. Ik loop weer naar beneden en doe dan m'n jas aan en roep nog snel ''Ik ga, tot straks !''
*een half uur later*
Ik loop nu al een half uur door amsterdam en ik weet niet meer waar ik ben. Ik loop nog 10 minuutjes door en zie dan een speeltuintje. Ik loop naar een schommel toe en ga erop zitten. Ik begin te schommelen en kijk even op m'n mobiel. Ik heb nils volgespamd met 10 dm's maar hij negeert me gewoon. ugh. Ik begin steeds harder te schommelen. En ik blijf tegelijkertijd ook op m'n mobiel kijken. Op een gegeven moment schommel ik zo hard dat ik m'n evenwicht verlies. Ik val met m'n hoofd op de grond en zie alles zwart worden. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren voor ik wakker word. Maar als ik wakker word zie ik dat ik met m'n benen op een bankje lig maar onder m'n hoofd voelt het zacht? Huh? Ik draai m'n hoofd om en kijk in de mooie ogen van nils. WACHT NILS ?! ik schrik en val bijna van het bankje af, nils kan me nog net tegen houden. ''je hoeft niet te schrikken hoor, ik ben het maar.'' en hij begint te lachen. ik voel dat m'n wangen rood worden en ik kijk snel de andere kant op. Hij draait m'n hoofd om en vraagt ''waarom schrok je nou zo?''. ''Uh.. n-nou je bent wel DE nils kaller en tja..'' '' Haha, ja en jij het meisje die ik omver liep in de supermarkt'' En hij knipoogt. Nu beginnen we samen te lachen. ''Gaat het nu wel met je dan?'' Ik voel m'n hoofd bonken maar laat de pijn niet merken. ''Ja hoor, het gaat prima'' en glimlach. ''Zal ik even met je meelopen naar huis?'' vraagt nils lief. ''U-uhm nee hoeft niet'' ik heb al meteen spijt van wat ik heb gezegd. Gvd celine?! de nils kaller wilde je naar huis brengen en jij zegt nee.. ik kan me nu wel voor me hoofd slaan. Hij helpt me met opstaan en we lopen samen de speeltuin uit. We staan tegenover elkaar en hij geeft me een afscheidsknuffel. Wauw dit voelt zo vertrouwd.. Hij laat me los en zegt ''Hopelijk zie ik je snel weer !'' Hij draait zich om en loopt de andere kant op. Ik blijf daar staan totdat nils uit het zicht is verdwenen. Wauw wat een dag..
Er zijn nog geen reacties.