Part 2.
*2 uur later*
POV Celine
Ik schrik wakker want een auto begint te toeteren. Ik ga recht opzitten en kijk om me heen. Waar ben ik? Ik zie op een bord staan dat we nog 10 kilometer naar Amsterdam moeten. Ik pak m'n mobiel erbij en kijk of ik nog whatsappjes heb. *2 berichten van Jesse<3*. 'Jesse<3' : ''Lieverd, ik mis je nu al '' ''App je of bel je me even als je bij je nieuwe huis bent? x ''. Ik krijg een glimlach op m'n gezicht en antwoord 'ik' : ''Ik mis jou ook :'( en ja is goed, ik moet nu nog 10 kilometer !''. Ik vergrendel m'n mobiel weer en kijk naar buiten. Ik kijk naar buiten en zie alleen maar auto's auto's auto's snelweg snelweg auto's etc. Ik zucht. ''Mam hoelang moeten we nog?'' vraag ik. ''Uhmm.. nog een kwartiertje denk ik.'' Ik doe m'n oortjes weer in en luister naar Hell's a lot like love. Ik kijk naar buiten en bedenk wat me te wachten zal staan.
*2 uur later*
We zijn hier net en ik wil hier nu al weg. 1 voor 1 pak ik m'n verhuisdozen uit. Ik ruim m'n inloopkast in die extra groot is. Jaja je hoort het een inloopkast. Ik heb de grootste kamer van het huis met een inloopkast en een eigen badkamer. En we hebben een zwembad in de tuin. Het is wel leuk zo'n groot huis maar pap en mam doen nu opeens heel lief tegen me en daar kan ik dus echt niet tegen. Ik hoor iemand de trap oplopen, het is mam.''Lieverd we hebben nog geen eten in huis, zou jij even naar de supermarkt hier om de hoek willen gaan en wat boodschappen voor me willen doen?'' Ik sta op en pak het boodschappenlijstje uit haar hand en antwoord ''Is goed mam, tot zo !'' Ik ren de trap af, pak m'n jas van de kapstok en loop de deur uit. Ik pak m'n mobiel en doe m'n oortjes in. Ik zet zoals altijd m'n afspeellijst van mainstreet op. Zachtjes zing ik mee ''Ja het lijkt haast wel een droom every word that you say seems to blow me away...'' Ik zie de winkel en loop naar binnen. Ik pak een boodschappenkar en gooi alles erin wat ik nodig heb. Het laatste wat ik nodig heb is nog wat chips. Ik zie de chips al en ren er met de kar naar toe. Maar dan bots ik tegen iemand op en val op de grond. Ik word omhoog geholpen door een jongen die ik herken maar even niet weet wie het is. Ik mompel snel ''sorry'' en loop dan snel verder. Als ik bij de kassa ben betaal ik en loop dan snel weer naar huis. Op de terug weg zit ik me de hele tijd te bedenken wie diegene nou was waar ik tegenaan botste. Ik loop mijn straat al weer in en loop richting de voordeur. Als ik de voordeur open doe zet ik de boodschappen snel neer op het aanrecht en loop dan de trap op richting mijn kamer. Ik pak m'n laptop en ga naar twitter. Ik log in en zie dat Nils 2 tweets geplaatst heeft even kijken dus. ''@NilsKaller: Net dus tegen een meisje opgebotst maar heb geen sorry meer kunnen zeggen, nogmaals sorry als je dit leest !'' huh wacht wat? was nils dat nou die tegen me opbotste? nee vast niet. Ik kijk naar z'n volgende tweet en dan worden m'n ogen groot.. ''@NilsKaller: Het meisje had bruin haar, blauwe ogen en all stars aan, als je dit bent zeg het dan even.'' Ik begin helemaal te fangirlen. DE nils kaller ja DE nils kaller liep tegen me aan. Ohmygod. Ik tweet snel terug ''@xxmainstreetfan: @NilsKaller ik was dat meisje ! sorry dat ik zo hard kwam aanrennen met die boodschappen kar .'' 5 seconden staat er bij m'n vermeldingen. ''Nils Kaller volgt jou.'' Ik begin te gillen en te springen door m'n kamer heen. Ik loop weer terug naar m'n laptop en ik zie dat ik een dm van nils heb. M'n mond valt open van verbazing.. WAT?!
Er zijn nog geen reacties.