Part 1.
*twee weken later*
POV Celine
*trrrrrrrrriiinnnnnnnnnnngggggggg* Ik word wakker van m'n wekker. Er staat aangegeven ''8:00'' HUH WAT ZO VROEG?! oh nee wacht vandaag ga ik verhuizen.. ik zucht en sta op. Ik kijk in de spiegel en zie dat m'n ogen rood zijn van de tranen. Gisterenavond waren er namelijk nog vriendinnen langs gekomen om afscheid te nemen, omdat ze vanochtend een wedstrijd hadden. Ik kijk nog 1 keer in de spiegel en loop dan langzaam de trap af. Als ik beneden kom zie ik allemaal mensen met verhuisdozen rondlopen. ''Mam?!'' roep ik. Mam komt aanlopen en vraagt ''Ja wat is er lieverd? schiet maar op over een uurtje vertrekken we al en over een halfuurtje komt Jesse al.'' SHIT denk ik. Ik ren snel naar de keuken prop een broodje naar binnen en ren dan weer naar boven. Er lag nog 1 kleding setje die ik vandaag kon aandoen want de rest zat al in de verhuisdozen. Ik trok het setje kleren snel aan en deed nog even m'n makeup en haar. Ik liep weer langzaam de trap af en schonk wat te drinken in. Toen ik het drinken net op had, knuffelde iemand me van achteren. Ik schrok en draaide me snel om. Het was Jesse. Ik kreeg een glimlach op m'n gezicht en knuffelde hem stevig. Toen ik hem los liet zag ik dat hij wat in zijn handen had. Het was een pakje. Hij gaf het aan me en zei ''Pas openmaken als je in de auto zit oke?'' Ik keek hem verbaasd aan omdat ik niet wist wat ik hiervan moest verwachten maar antwoorde uiteindelijk ''oke oke je maakt me nieuwschierig.'' Er komt opnieuw een glimlach op m'n gezicht en ik geef hem nog een knuffel. ''Lieverd we moeten nu echt gaan afsluiten !'' roept mam. Jesse en ik lopen samen naar buiten en mam sluit de deur af. Terwijl ik naar het huis kijk rolt er een traan over m'n wang. Jesse ziet het en veegt hem weg. Pap en mam zijn al in de auto gaan zitten en de verhuiswagen is al naar Amsterdam. Alleen Jesse en ik staan hier nog op de stoep. Jesse komt voor me staan en pakt allebei m'n handen vast. Hij kijkt me diep in m'n ogen aan ''Celine, beloof me dat we zoveel mogelijk bellen, appen en skypen oke? Ik ga je heel erg missen en ik hou van je.'' Oke dat laatste zag ik niet aankomen en ik weet niets terug te zeggen. Er valt een stilte en ik antwoord ''ik hou ook van jou lieverd.'' Ik geef hem nog een hele dikke knuffel en hoor hem nu ook snikken. Als ik me van hem loslaat kijk ik hem in z'n mooie blauwe ogen aan. Jesse komt dichterbij en zoent me. Ik schrik maar toch zoen ik terug. Het voelt fijn. Het voelt vertrouwt. Dan trek ik me terug uit de zoen en geef hem nog een laatste knuffel. Ik loop richting de auto en stap in. Pap start de auto en we rijden weg. Ik blijf naar Jesse zwaaien en roep nog ''Ik ga je missen !'' Ik hoor nog net dat hij antwoord ''Ik jou ook !'' Als we de hoek om zijn rollen de tranen over m'n wangen. Ik doe m'n oortjes in en zet Mind is blown op. Ik doe m'n ogen dicht en val langzaam in slaap.. Op naar Amsterdam.
Er zijn nog geen reacties.